کد خبر: پیام-نماینده-رهبر-معظم-انقلاب-در-هلال-ا
۱۳ خرداد ۱۳۹۹، ۱۵:۲۷
پیام نماینده ولی فقیه در هلال احمر به مناسبت سی و یکمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)

به گزارش  گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر، متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین معزی به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن‌الرحیم

قال الله تعالی: «و جعلنا منهم ائمّة یهدون بأمرنا لمّا صبروا و کانوا بایاتنا یوقنون»

و از آنان پیشوایانى قرار دادیم که با امر ما به سبب صبرى که کردند هدایت مى‌کردند و آنان به آیات ما یقین داشتند.*

سی و یکمین سالگرد ارتحال جانسوز و ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی و پیشوای مستضعفان جهان امام خمینی (ره) و پنجاه و هفتمین سالگرد قیام خونین پانزدهم خرداد را که مقدمه پیروزی نهضت اسلامی و فروپاشی نظام منفور شاهنشاهی گردید، گرامی می‌دارم و به مردم غیرتمند و شجاع ایران اسلامی تسلیت عرض می‌نمایم.

چهارده خرداد ماه یادآور هجرانی بزرگ و تداعی کننده حزن و غم برای مردم ایران است. روزی که مردم ایران رهبر حکیم، روشن‌بین، ، عالم و سیاستمدار و مجاهد خستگی ناپذیری را از دست دادند که استقلال و ظلم‌ناپذیری و حیات عزتمندانه را به آن‌ها آموخته بود.

امام خمینی (ره) یگانه فرزانه تاریخ معاصر، مجاهدی نمونه و بی‌مانند بود که در برابر طاغوت زمانه بپاخاست و تا استقرار نظام اسلامی حرکت عظیم انقلابی مردم را با تکیه بر وعده نصرت الهی هدایت کرد.

امروز انقلاب اسلامی ایران بالنده و استوار با هدایت مقام معظم رهبری به عنوان جانشین امام راحل (ره) در مسیر اهداف بلند ایشان مقتدرانه گام برمی‌دارد.

15 خرداد نیز سالروز قیام حق‌طلبانه‌ای است که مطلع نهضتی تحول‌آفرین در تاریخ این مرز و بوم شد تا وجدان‌های آزادیخواه را بیش از پیش بیدار ساخته و بساط ظلم و جور طاغوت را در هم پیچد‌.

امروز، روز تجدید میثاق با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است‌. خوشبختانه امروز با گذشت بیش از چهل سال از انقلاب اسلامی هر روز کشور ما علیرغم دشمنی‌ها ، تحریم‌های ظالمانه‌ و ترورهای ناجوانمردانه در راه پیشرفت و سرافرازی قدم بر می‌دارد.

انقلابی که اکنون با هدایت رهبر معظم انقلاب بنای استواری است مبتنی بر اندیشه‌های ماندگار حضرت امام (ره) و متکی به پشتیبانی ملت بزرگ ایران. جمهوری اسلامی ایران در حالی قدم به دهه‌ی پنجم حیات خود نهاده که اگر چه دشمنان خوش خیالش گمان‌های باطلی در سر دارند، اما دوست‌داران انقلاب هر روز امیدوارتر از دیروز، پشتیبان و امیدوار به جمهوری اسلامی هستند.

در چنین نقطه‌ عطفی، رهبر حکیم انقلاب اسلامی با صدور «بیانیه‌ گام دوم انقلاب» و برای ادامه‌ این راه روشن، به تبیین دستاوردهای شگرف چهار دهه‌ی گذشته پرداخته و توصیه‌هایی اساسی به منظور «جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی بزرگ» ارائه فرموده‌اند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به همه مردم ایران، به خصوص کارکنان، داوطلبان و همه‌ی زحمت‌کشان خدوم جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، اعتلای عظمت و مجد انقلاب اسلامی و اتصال آن به قیام موعود آل محمد (ص) به دست رهبر معظم انقلاب را مسالت می‌نمایم.

عبدالحسین معزی

نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha