کد خبر: پیام-رییس-دانشگاه-علوم-پزشکی-مشهد-به-من
۳۰ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۱۴

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از وبدا،دکتر محمد حسین بحرینی طوسی در این پیام آورده است: امروز در سالروز ولادت بانوی صبر حضرت زینب (س) فرصتی شدتا از شما  همکاران گرانقدر یاد  کنیم  شما که در واقعه اپیدمی کرونا خوش درخشیدید و صحنه هایی زیبا از مهربانی رقم زدید،که بی شک این ایثار اجتماعی و دعاهای شبانه شما بر بالین بیماران  هرگز از خاطره تاریخ پاک نخواهد شد .

هر چند شما نگهبانان سلامت،در عهد ‌خود برای خدمت  در سخت ترین شرایط بیمار،به دنبال قدردانی نیستید  اما من  از شما تشکر می کنم، که در این روزهای بحرانی پا به پای دیگر خادمان سلامت در کناربیماران ایستادید و از خود و خانواده ، استراحت و تعطیلات گذشتید تا مردم در کنار شما احساس آرامش کنند.درود برشما

خوب می دانم در کنار سختیهای حرفه ای و‌ مسئولیت هایتان با مشکلاتی همچون مسایل مالی و اقتصادی نیز دست و‌ پنحه نرم می کنید. ما در تیم مدیریتی دانشگاه ،خود را موظف می‌دانیم  برای رفع مشکلاتتان از هیچ تلاشی دریغ نورزیم.

می‌دانم خسته  اید و می دانم با تمام خستگی این روزها همچنان از خود می‌گذرید تا در کنار بیماران ،التیام بخش دردهایشان باشید .

از شما به عنوان بخش مهمی از جامعه سلامت کشوردر خواست می کنم  كماكان با ياري، همدلي، و همراهي يكديگر  درراه سختي كه درپيش گرفته‌ايم مصمم و پرتوان قدم برداریدو به عنوان مدافعان عرصه  بهداشت و سلامت  تلاش مضاعف نموده تا به رغم دشواری‌ها و نارسایی ها، در خط مقدم این مبارزه همراه  این مردم  صبورباشیم وبتوانیم با شکست بیماری کووید -19  در سراسر کشور خستگی این روزها را از تن به در کنیم .

قادر نیستم از شب زنده داریها و تلاشهای بی شائبه و بدون چشمداشت  شماپرستاران متعهد چیزی بگویم امیدوارم خداوند قادر متعال این اجر و ثواب خدمات خالصانه را با کرم و لطف سرشار و لایزال خود نثار تک تک همکاران محترم و خانواده آنان نماید .

اینجانب سالروز ولادت باسعادت حضرت زینب (س) را به جامعه پرستاری اعم از استادان،مربیان، پرستاران ودانشجویان رشته پرستاری دانشگاه علوم پزشكي مشهد  تبریک عرض می نمایم  و وظیفه خود می‌دانم  از سوی خود و هم به نیابت از خانواده بزرگ دانشگاه و مردم استان  از شما پرستاران عزیز سپاسگزاری نمایم .

خاضعانه از خداوند متعال توفیق و سعادت همة مجاهدان سلامت و خادمان خستگی ناپذیر حوزه  بهداشت ودرمان را خواستارم و از حضرتش عافیت و سلامتی کامل همة بیماران را مسئلت دارم و برای درگذشتگان طلب خیر می نمایم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha