کد خبر: پیام-رئیس-سازمان-غذا-و-دارو-به-مناسبت-رو
۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۴۲

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت به نقل از  ایفدانا، دکتر محمدرضا شانه ساز در این پیام آورده است: 《همت و زحمات داروسازان در عرصه خدمت رسانی به مردم غیور ایران اسلامی در دوران مبارزه با کرونا تبلور یافت. بر هیچکس پوشیده نیست که در این برهه از زمان، تلاش ها و نقش آفرینی‌های همه عزیزان فعال در حوزه سلامت به ویژه داروسازان با به میدان آوردن تمامی توانمندی‌های تخصصی و تجربیات ارزشمند، نظام سلامت کشور را یاری نمودند.

 همکاری بی‌بدیل شما مهر آفرینان با سازمان غذا و دارو، قوت قلبی شد تا تلاشمان را مضاعف کنیم. سخت کوشانی که با سعی و تلاش در راستای ارتقاء سلامت جامعه تا پای جان جهاد گونه به میدان مبارزه آمدند و در سنگر خدمت رسانی تا نوشیدن شهد شهادت پیش رفتند و در این راه از یکدیگر سبقت گرفتند.

 عزیزانی که مظلومانه و بدون هیچ چشمداشتی، خالصانه و به دور از هیاهوی تبلیغاتی زنجیره درمان بیماران را کامل کردند و دوشادوش پزشکان و کادر درمانی فقط رضای خداوند را نصب العین خود قرار دادند و افتخار آفریدند.

دستمریزاد به شما مهربانان که همیشه یار و یاور نظام سلامت کشور هستید، خدا قوت دلاوران عرصه تولید دارو که با حمایت از تولید، نقش بسزایی در تبیین شعار سال مقام معظم رهبری مبنی بر سال جهش تولید، ایفا نمودید.

 به عنوان یک داروساز و خادم مردم و شما عزیزان بر خود میبالم، ضمن تعزیت ایام شهادت سالار و سرور آزادگان عالم حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران با وفای ایشان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر حوزه سلامت به ویژه داروسازان شهید راه سلامت و همچنین تبریک زادروز دانشمند و حکیم ایرانی محمد زکریای رازی (روز داروساز) برخود لازم می دانم از زحمات ، فعالیت ها و همکاری های بی بدیل شما سروران با سازمان غذا و دارو صمیمانه تشکر نمایم. امیدوارم با استعانت از درگاه باریتعالی در کلیه امور موفق و پیروز باشید.》

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha