کد خبر: پیام-رئیس-جمعیت-هلال‌احمر-برای-شروع-پ
۲۳ خرداد ۱۳۹۹، ۰:۵۷

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر، در پیام دکتر همتی آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

به نام خداوند جان و خرد/ کزین برتر اندیشه بر نگذرد

جان و خرد؛ بزرگترین نعمات خداوند بلندمرتبه به انسان است. با "جان" زندگی و حیات می یابیم و با "خرد"، تصمیم می گیرم و انتخاب می کنیم.

امروز با نام و یاد خدای متعال و در سایه نعمات بی کران پروردگار، پنجمین دوره انتخابات مجامع هلال احمر را در سراسر کشور آغاز می کنیم؛ به امید بالندگی و شکوفایی هرچه بیشتر.

هلال احمر مظهر یکی از مردمی ترین نهادهای نظام جمهوری اسلامی است و نمادی جهانی برای ارائه خدمات داوطلبانه است. و انتخابات مظهر مشارکت و مردم سالاری بر پهنه این جهان پرتلاطم به شمار می رود. به همین دلیل انتخابات مجامع در این نهاد مردمی جایگاه ویژه ای دارد، از آن روی که سرآغاز تصمیم گیری های کلان به دست اعضا داوطلب و بشردوست است. جوانان و داوطلبانی که پایه اصلی همه فعالیت های هلال احمر هستند و گاه حتی جان خویش را هم در راه نجات جان  دیگر انسان ها و خدمت به صلح و آرامش در جبهه های دفاع مقدس تقدیم کرده اند.

در چهار سال آتی و در این دوره جدید از فعالیت مجامع هلال احمر، یکصدمین سال تاسیس این نهاد را در ایران جشن خواهیم گرفت و جای بسی امیدواری است که در این دوره، جمعیت هلال احمر بتواند در شکوفاترین شرایط، قرن دوم فعالیت های داوطلبانه و انسان دوستانه خود را رقم بزند.

به عنوان رییس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران پنجمین دوره این انتخابات پرشور را در سراسر کشور آغاز می کنم و امیدوارم همه اعضا داوطلب در یک رقابت سالم با مشارکت آگاهانه، انتخابی درست و تدبیری خردمندانه یک بار دیگر تلاش و امید را در این نهاد بشردوست شعله ور سازند.

دکتر کریم همتی

رییس جمعیت هلال احمر

جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۹

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha