کد خبر: پیام-تسلیت-رئیس-مرکز-پزشکی-حج-و-زیارت-د
۲۴ آبان ۱۳۹۹، ۱۳:۵۰
پیام تسلیت رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت  در پی شهادت پزشک مدافع سلامت

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر، دکتر بهنام فقیهی، از همکاران پزشک داوطلب این مرکز درایام حج تمتع و عتبات عالیات  که در خط مقدم جبهه مبارزه با بیماری کوید ۱۹ از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور، در کنار سایر کادر درمانی به عنوان یکی از مدافعین سلامت حاضر بود، به علت ابتلای به این بیماری به لقاء الله پیوست.

به همین منظور  دکتر سید علی مرعشی رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر، در پیامی شهادت ایشان را به عموم جامعه پزشکی کشور، آحاد ملت ایران و به خصوص بازماندگان و خانواده محترم ایشان تبریک و تسلیت گفت.

در این پیام آمده است : شهید مدافع سلامت، دکتر بهنام فقیهی از رزمندگان‌ دوران دفاع مقدس با حضور در فعالیتهای بهداشتی و درمانی مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر حضور همچون حج ابراهیمی و حماسه عظیم اربعین حسینی، همواره در کنار سایر کادر درمانی و بهداشتی این مجموعه، صبورانه و دلسوزانه به ارائه خدمات انساندوستانه، فداکارانه و داوطلبانه می‌پرداخت.

حقیقتا نام این شهید بزرگوار و سایر همکاران و شهدای سلامت از جامعه پزشکی، برای همیشه در دفتر انسانیت و فداکاری ایران اسلامی ثبت و جاودانه خواهد ماند.

‏روحش شاد و یادش گرامی باد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha