کد خبر: پیام-تبریک-مدیرعامل-باشگاه-خبرنگاران
۲ فروردین ۱۴۰۰، ۱۶:۰۰
پیام تبریک مدیرعامل باشگاه خبرنگاران سلامت به مناسبت آغاز سال جدید

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت، متن پیام مدیرعامل باشگاه خبرنگاران سلامت به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تازه شدن طبیعت، رویش دوباره زمین و احساس جریان زندگی، همه از نشانه های قدرت لایزال الهی است که می توان آنها را در آغاز بهار، به وضوح مشاهده کرد.

سال نو، همواره نوید بخش این مسئله در زندگیست که اساسا نو اندیشی در مسیر صحیح و بر مبنای مطالعه تجارب گذشته، سر منشا بسیاری از تحولات و بالندگی های آینده است.

نو شدن طبیعت و سال، می تواند بستری باشد تا تصمیمات تازه ای برای مسائل پیش رو گرفت و همچون رستاخیز طبیعت، جان تازه ای به آنها بخشید.

در سال گذشته باشگاه خبرنگاران سلامت، زیر مجموعه مستقل خبرگزاری سلامت، فعالیت رسمی خود را آغاز و در کمتر از ۵ ماه، توانست علاوه بر پوشش مناسب رخدادهای متنوع خبری، رویدادهای حوزه بهداشت و درمان به ویژه موضوعات اپیدمی بیماری کویید۱۹ در سطح کشور، اقدام به جذب‌ خبرنگاران و‌ فعالان رسانه از سراسر ایران عزیز کند.

در همین راستا، در سال ۱۴۰۰ نیز این مجموعه خبری نوپا، با ایجاد و تدوین برنامه های منسجم و با هدف ارتقا سطح آگاهی عمومی از مسائل و رویدادهای روز، به ویژه در حوزه سلامت، بهداشت و درمان، فعالیت های خود را با قوت و با تکیه بر توان و حمایت همه خبرنگاران خود در سراسر کشور پی خواهد گرفت و در راستای تحقق نامگذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان، تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ، نقش آفرینی خواهد نمود.

اینجانب فرا رسیدن فصل بهار و آغاز سال جدید که مقارن با میلاد با سعادت منجی عالم بشریت، حضرت ولی عصر (عج) شده است را به عموم مخاطبین و خبرنگاران پر تلاش باشگاه خبرنگاران سلامت تبریک و‌تهنیت عرض نموده و از پیشگاه مقدس صاحب الزمان(عج)، برای یکایک شما، توفیقات روز افزون مسئلت می نمایم.

سید جواد سلیمانی مدیرعامل باشگاه خبرنگاران سلامت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha