کد خبر: پیام-آیت-الله-شیخ-عیسی-قاسم-به-همایش-بی
۲۴ مرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۴۵
پیام  آیت الله شیخ عیسی قاسم به همایش بین المللی لشکر فاطمیون افغانستان

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  آستان نیوز؛ پیام تصویری آیت الله شیخ عیسی قاسم به همایش لشکر فاطمیون که امشب در حرم مطهر رضوی برگزار گردید پخش شد. در این پیام رهبر نهضت اسلامی بحرین بیان کرد: شهدای فاطمیون افغانستان، نقش های جهادی شهادت طلبانه در دفاع از دین خود، حرمت ها ، سرزمین ها و وحدت داشته است.

وی افزود: لشکر فاطمیون در ایستادگی قاطعانه در برابر پروژه هایی که قصد پراکنده کردن امت و تصرف سرزمین ها و تحریف هویت و تغییر مسلمات را داشت نقش بسزایی ایفا کرد. مجاهدین فاطمیون افغانستان دشمن صهیونیستی و غرور آمریکایی را به خضوع در آوردند.

رهبر نهضت اسلامی بحرین ادامه داد: جوانان فاطمیون روح های عزیز و شریف خود را فدا کردند تا از میلیون ها انسان بی گناه و صاحب دلهای پاک حمایت و امنیت مردم را از دست جنایت کاران حفظ کنند.

وی افزود: مجاهدین افغانستانی فاطمیون جان خود را فدا کردند و ضرر نکردند و آنچه را با شهادتشان به دست آوردند مساوی با خیر کل جهان نیست بلکه بیش از آن است.

شیخ عیسی قاسم با اشاره به اینکه؛ خدای متعال می فرمایند هر نیرویی در توان دارید، برای مقابله با دشمنان آماده سازید تا به این وسیله دشمن خدا را بترسانید و هر چه در راه خدا و تقویت قدرت دفاعی اسلام انفاق کنید، بطور کامل به شما بازگردانده می‌شود؛ گفت: در ایستادگی قاطعانه در برابر پروژه هایی که قصد پراکنده کردن و انشقاق در امت اسلامی و تصرف سرزمین و تحریف هویت و تغییر مسلمات اعتقادی که توسط دشمنان صهیونیستی و آمریکایی صورت می گیرد استقامت داشته باشید. خداوند متعال به مجاهدین فی سبیل الله امت اسلامی جزای خیر دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha