کد خبر: پنهانکاری-های-جبران-ناپذیر-در-امر-ازدو
۱۶ فروردین ۱۴۰۰، ۱۱:۳۰
پنهانکاری های جبران ناپذیر در امر ازدواج / علیرضا محمدیان سقین سرا

متاسفانه در دنیای امروزی جامعه ما با مشکلات عدیدی سر به گریبان است که یکی از مهم ترین این دشواری ها مسئله ازدواج است که به دلیل برخی کوتاهی ها در بسیاری از مواقع، عواقب نافرجامی به دنبال داشته و در اکثر اوقات به طلاق زوجین منجر گردیده حال چه طلاق عاطفی باشد چه غیرعاطفی!

با وجود این همه مشکلات، پنهانکاری های والدین درباره سلامت کافی جوانان در امر ازدواج گاه اوضاع را بدتر کرده و باعث تغییر سرنوشت جوانان می شود به طوری که صدمات جبران ناپذیری (افسردگی، آسیب روحی و روانی، فشار و...) به خانواده های طرفین علی الخصوص به خود زوجین وارد می شود.

برای جلوگیری از این کارهای ناپسند، بایستی والدین قبل از ازدواج فرزندانشان، از سلامت کامل روحی و روانی و حتی جسمانی آنان مطلع باشند و در صورت نیاز کارت سلامت فرزند خود را در امر خواستگاری و ازدواج به همراه داشته باشند تا جوانان در زندگی گره کور نداشته باشند و از هرگونه اتفاقات ناگوار جلوگیری به عمل آید. کاش اینگونه کارهای مثبت را فرهنگ سازی کنیم!

 بیمه کردن جایگاه ها برای ماشین های دوگانه سوز کارخانه

متاسفانه برخی اوقات در جایگاه های CNG با انفجار ماشین های گازسوز مواجه می شویم که در اکثر مواقع خسارت سنگینی بر ماشین وارد می شود. در این راستا بنده یک پیشنهادی داشتم و آن هم اینکه؛ ای کاش یک سازمان متولی در این زمینه تشکیل می شد و از رانندگان برای هر فشار گاز ماشین مبلغی بعنوان بیمه گرفته می شد تا در موقع بروز اینگونه حوادث رفع خسارت می گردید.

 ناگفته نماند که بهتر است برای مشمولین این بیمه شرایطی برای ماشین ها تعیین گردد که بر اساس آن بیمه تعلق بگیرد. برای مثال اینکه؛ ماشین ها دوگانه سوز کارخانه باشند و حتما دارای برگه معاینه فنی همان سال باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha