کد خبر: پل-سبز
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۴:۲۹
پل سبز زندگی شاید وقتی دیگر ساخته شود

به گزارش خبرنگار شهری طبنا(خبرگزاری سلامت) صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران درباره سرانجام ساخت پل سبز زندگی که یکی از فازهای سه‌گانه پروژه کوی نصر محسوب می‌شود ‌گفت  همانطور که می‌دانید پروژه گیشا یا همان کوی نصر از سه فاز تشکیل شده بود.

وی ادامه داد: قرار بود با یک طراحی منحصر به فرد و چشم‌نواز دسترسی‌هایی بین ایستگاه تربیت‌مدرس، دانشگاه تربیت‌مدرس، بخش‌هایی از خیابان گیشا و ضلع جنوب غربی خیابان آل‌احمد به وسیله یک پل ایجاد شود.

معاون فنی وعمرانی شهرداری تهران گفت: این پل که به نام پل سبز زندگی معروف شد قرار بود امکان پیاده‌رو و استفاده به عنوان یک فضای عمومی را نظیر پل طبیعت برای مردم این منطقه فراهم کند.

صبوری دیلمی افزود: کار ساخت این پل قرار بود در ابتدای امسال آغاز شود اما شیوع بیماری کرونا باعث شد درآمدهای شهرداری به یک سوم کاهش پیدا کند و همین امر آغاز این پروژه را با تأخیر مواجه کرد.

وی گفت: امروز و به واسطه کاهش بودجه شهرداری تهران منطقی آن است که ابتدا پروژه‌های دارای اهمیت بیشتر که سر و کار روزمره بخش زیادتری از جامعه به آن است انجام گیرد و سپس در فازهای بعدی و در صورت تأمین بودجه پروژه‌های این چنینی را آغاز کرد.

 معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران  خاطرنشان کرد: البته این به معنای آنکه پل سبز زندگی دیگر ساخته نشود نیست اما زمان آغاز آن و ساختش بستگی به شرایطی دارد که گفته شد.فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha