کد خبر: پروژه-شهید-رستگار-آبان-ماه-افتتاح-می‌
۲۵ مرداد ۱۳۹۹، ۱۸:۰۹
پروژه شهید رستگار آبان ماه افتتاح می‌شود/ ساخت زیرگذر اختصاصی برای مردم محله

صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری سلامت با اشاره به آخرین وضعیت پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار ،گفت: این پروژه حداکثر بین 2 تا 3 ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه پروژه شهید رستگار هم‌اکنون بیش از 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اظهار کرد: مشکلاتی که در خصوص بهره‌برداری از این پروژه داشتیم را برطرف کردیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ادامه داد: برای تکمیل پروژه بزرگراه شهید نجفی رستگار با مشکلاتی مواجه شده بودیم که با تلاش زیاد توانستیم آنها را از میان برداریم.

صبوری دیلمی با تاکید بر اینکه همه مشکل معارضین این پروژه رفع شده است، افزود: شهرداری تهران به دنبال تعامل بیشتر با مردم است به همین خاطر به درخواست مردم محله یک راه زیرگذر اختصاصی برای محله پیش بینی کردیم.

وی بیان کرد: به خاطر درخواست مردم، شهردار تهران دستور داده بودند که حتما یک دسترسی برای محله ایجاد شود به همین دلیل ما هم نسبت به ساخت زیرگذر اختصاصی برای پروژه شهید رستگار اقدام کردیم و همین موضوع هم باعث شد بیش از یک ماه زمان افتتاح و بهره‌برداری از پروژه با تاخیر همراه شود.

معاون شهردار تهران گفت: همه کارها پیش بینی شده و برای افتتاح مشکل دیگری نداریم و امیدواریم حداقل بین 2 تا 3 ماه آینده این پروژه هم تکمیل و در اختیار مردم قرار گیرد.

  گفت‌وگو: مینا افسریان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha