کد خبر: پروژه-راه‌آهن-مبارکه-سفیددشت-به-شهرک
۱۶ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۰۶

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از خانه ملت؛ احمد راستینه هفشجانی، نماینده مردم شهرکرد، بن و ‌سامان و عضو مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی از پروژه راه‌آهن مبارکه - سفیددشت به شهرکرد بازدید کرد.

بر اساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در بازدید از این پروژه با بیان اینکه طول مسیر این پروژه حدود ۹۰  کیلومتر است، اظهار کرد: برای اتمام زیر ساخت این پروژه حدود ۶۵۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز بود که در سال جاری۴۵۰ میلیارد تومان از این اعتبار تامین شده است.

وی با بیان اینکه پروژه راه‌آهن ۳۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: طبق برنامه زمانبندی اولیه این پروژه باید ظرف مدت ۴۸ ماه به پایان می‌رسید، اما با پیگیری‌های انجام شده این مدت به ۱۲ ماه کاهش پیدا کرد.

راستینه  ادامه داد: تمام فازهای اجرایی این پروژه فعال است و در خردادماه ۱۴۰۰ زیرساخت آن تکمیل و سپس ریل‌گذاری آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ایستگاه مسافری پروژه راه‌آهن مبارکه - سفیددشت به شهرکرد در شهر شهرکرد پیش‌بینی شده است، عنوان کرد: ایستگاه باری راه‌آهن نیز در منطقه ویژه اقتصادی برای زیرساخت اقتصادی پیش‌بینی شده است.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس با بیان اینکه این پروژه جزو پروژه‌های اقتصاد مقاومتی و جهش تولید چهارمحال و بختیاری است، تاکید کرد: پیگیری‌های بسیاری برای این مسئله توسط مسئولان استانی صورت گرفته است و در بازدید از این طرح مشکلات آن بررسی می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha