کد خبر: پروژه-آب-شیرین-کن-ملکشاهی-افتتاح-می-شود
۱۰ شهریور ۱۳۹۹، ۱۶:۲۶
پروژه آب شیرین کن ملکشاهی  افتتاح می شود

به  گزارش  استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور ، روز دوشنبه ۱۰ شهریور ماه قاسم سلیمانی‌دشتکی در نشست رفع مشکلات شهرستان ملکشاهی که با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، امام جمعه و فرماندار ملکشاهی و مدیرعامل آب و فاضلاب استان برگزار شد بر رفع مشکلات این شهرستان تاکید کرد و گفت: یکی از مهم ترین خواسته ها و مشکلات ملکشاهی بحث آب است.

وی در ادامه از روند دو پروژه آبرسانی به این شهرستان گله مند شد و گفت: امروز یکی از مطالبات اساسی مردم ملکشاهی رفع مشکل آب است که بایست در اولويت جدی مسئولان مربوطه قرار گیرد.

استاندار ایلام در ادامه برای رفع این مشکل ضرب العجل یک ماهه تعیین کرد و گفت: آب و فاضلاب استان و فرمانداری ملکشاهی تا ۱۵ مهر ماه فرصت دارند که فاز دوم پروژه‌ آب شیرین کن افتتاح و به بهره برداری برسد.

وی در ادامه خواستار پیگیری بیشتر فرمانداری در خصوص تعهدات محروميت زدایی بنیاد مستضعفان در بحث آب و بیمارستان و ... شد و گفت: تاکنون بنیاد مستضعفان نزدیک ۳۸ میلیارد تومان( اختصاص ۳۴ ميليارد تومان قبلا و اخیرا هم برای پروژه ها آب ۴ میلیارد تومان) اعتبار محرومیت زدایی برای هلیلان در نظر گرفته است که بایست با جدیت پیگیری شود.

سلیمانی دشتکی در ادامه ضمن گله مندی از عدم پیگیری لازم برای جذب اعتبارات از بنیاد مستضعفان کشور خواستار تحرک و پیگیری بیشتر در این زمینه شد و گفت: این شهرستان قبل از هلیلان تحت پوشش محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان کشور قرار گرفته است اما در جذب اعتبارات خوب عمل نشده که لازم است پیگیری های جدی تری در این راستا بعمل آید.

گفتنی است در این نشست استاندار ایلام در تماس های تلفنی با مسئولان بنیاد مستضعفان و آبفای کشور پیگیر مسائل و مشکلات شهرستان ملکشاهی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha