کد خبر: پروتکل-های-بهداشتی-در-جشنواره-فجر-به-در
۱۴ بهمن ۱۳۹۹، ۱۰:۲۳
به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت به نقل از وبدا، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه بررسی عملکرد طرح شهید سلیمانی در استان تهران با هشدار نسبت به افزایش مراجعین سرپایی اظهار داشت: بر اساس گزارشات ارائه شده روند مراجعین سرپایی در استان تهران افزایش پیدا کرده و چند روزی است که شاهد افزایش بستری ها بودیم.
وی با اشاره به اینکه افزایش بستری ها در روزهای آتی هشدار جدی می باشد، افزود: به فرمانداران بخشنامه ارسال شده مبنی بر اینکه در ایام تعطیلات پیش رو هیچ موردی برای تردد خارج استان صادر نشود مگر مورد خاصی که شخص فرماندار تشخیص دهد؛ چراکه ترددها تنها  سبب انتقال بیماری به استان دیگری نمی شود، بلکه بیماری را از استان دیگری نیز به تهران می آورد.
استاندار تهران در مورد برگزاری جشنواره فجر تاکید کرد: مقرر بود این جشنواره با یک سوم ظرفیت برگزار شود، اما متاسفانه شاهد عدم رعایت پروتکل ها در حواشی این جشنواره بودیم، ضمن اینکه سازمان تبلیغات اسلامی نیز باید مراسم دهه فجر را با حداقل نفرات انجام می داد، اما تعداد زیادی دیروز به مرقد امام راحل رفته بودند.
محسنی بندپی سپس گفت: مقرر است مراسم ۲۲ بهمن فقط به صورت رژه موتوری انجام شود و در تجدید میثاق رییس جمهور و رییس مجلس در مرقد امام نیز شاهد رعایت تمام پروتکل ها بودیم، به این ترتیب هیچ تجمعی در استان تهران قابل قبول نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha