کد خبر: پروازهای-فرودگاه-سبزوار-راه-اندازی-می
۴ دی ۱۳۹۹، ۱۲:۵۹
پروازهای فرودگاه سبزوار راه اندازی می‌شود

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از   خانه ملت، علی نیکزاد امروز (پنجشنبه 4 دی ماه) در جمع خبرنگاران در ایستگاه راه آهن سبزوار اظهار کرد: خدا را شاکریم که توفیق شد بنا به دعوت نمایندگان این حوزه انتخابیه به سبزوار سفر کنم تا مردم شریف این خطه را زیارت و همچنین عرض ادبی به خانواده شهدا داشته باشم.

نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی افزود: پوشش اینترنت سبزوار به نیشابور باید در اولویت قرار بگیرد و البته معاون وزیر ارتباطات نیز قول دادند که این کار تا آخر سال جاری انجام شود.

وی اظهار کرد: قسمتی از پل بخش شامپال دچار خسارت شده بود که مقرر شده بدون ترک تشریفات با مبلغی بالغ بر 3.6 میلیارد بازسازی شودتا اینکه ارتفاع آن بالا برده شود و از سیلاب های احتمالی پیشگیری کند. ضمن اینکه مقرر شده در شهریور سال 1400 نیز این پل افتتاح شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: فرودگاه سبزوار فعال بوده و همچنین 5 پرواز داشته که در حال حاضر پروازها انجام نمی گیرد و با هماهنگی های صورت گرفته مقرر شده شرکت هواپیمایی ماهان 3 پرواز را عهده دار شود و البته با شرکت هواپیمایی آتا هم هماهنگ خواهیم کرد که 2 پرواز دیگر را انجام دهد تا 5 پرواز ظرف یک ماه آینده صورت بپذیرد.

این نماینده مردم در مجلس گفت: ایستگاه راه آهن در سال جاری 40 میلیارد اعتبار داشته که این اعتبار بسیار پایین بوده و ما نیز از وزارت راه درخواست کردیم تا صد در صد اعتبار را به این پروژه اختصاص دهند و البته پیمانکار هم قول دادند که کار را پیش ببرند.

نیکزاد بیان کرد: حسینیه ای در گزار شهدا ساخته خواهد شد و اعتبار آن نیز 200 میلیون تومان خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha