کد خبر: پرسپولیسی-متعصب-تو-را-چه-شده-است؟-مجید
۵ آبان ۱۳۹۹، ۱۵:۰۱
پرسپولیسی متعصب، تو را چه شده است؟! / مجید فلاح شجاعی

در سال های دور وقتی فرهاد مجیدی تیم استقلال را رها کرد به به کشورهای عربی رفت، استقلالی ها ناراحت شدند. برخی از طرفداران دو آتیشه  پرسپولیس نمک روی زخم آبی ها پاشیدند...

حالا اتفاقی در تیم پرسپولیس افتاد که برای برخی از طرفدران پرسپولیس شوک بر انگیز است و متاسفانه برخی از طرفداران دو آتیشه استقلال کاری را می کنند که بعضی از طرفداران پرسیولیس در زمان جابجایی فرهاد مجیدی انجام دادند!

حالا بازیکن متعصب و جنگنده پرسپولیس که  برای قرارداد سه ساله با پرسپولیس سفید امضا کرده است، به تیم الریان قطر پیوست!

درست است تیم پرسپولیس در فینال جام باشگاههای آسیا به او نیاز دارد و کاش بعد از بازی فینال می رفت ولی بدون شک او یک حرکت حرفه ای انجام داده است. بازیکن حرفه ای باید برای  قرارداد ها و پیشنهادات بهتر تصمیم گیری کند و او قرارداد بهتر را به بودن در پرسپولیس ترجیح داد.

تا اینجا هیچ خرده ای به شجاع نیست، اما آنچه شاید دل خیلی از طرفداران پرسپولیس و استقلال و به کلی مردم فوتبال دوست ایران را رنجانده است، بوسه شجاع بر لوگوی تیم الریان قطراست!

شجاع عزیز، مگر می شود تعصبی که به پرسپولیس دارید و بارها و بارها آن لوگو را بوسیده اید، به همین راحتی با لوگوی یک تیم عربی عوض کنید؟

خلیل زاده برای توجیه این حرکت خود گفت:

 «واقعا قصد نداشتم با این کار هواداران عزیز پرسپولیس را برنجانم اما یکی از مسئولان باشگاه از من خواست که این کار را انجام دهم.

  شما بگویید وقتی یکی از مسئولان باشگاه این کار را از من درخواست کرد آیا می‌توانستم جواب منفی بدهم؟ متاسفانه یکسری از افراد از این عکس سوءاستفاده کرده‌اند اما خدا خودش شاهد است که این کار را برای ناراحت کردن هواداران انجام ندادم. مسئول باشگاه از من چنین درخواستی داشت و من هم به درخواست او این کار را انجام داد.»

شما اگر این کار را نمی کردید قرارداد شما منتفی می شد؟ آقای شجاع متاسفانه فکر نمی کنم دلیل شما قابل توجیه باشد، نباید این کار را می کردید. شجاع واقعی باشید و از همه  معذرت خواهی کنید. شک نکنید که مردم فوتبال دوست ایران از این حرکت شما ناراحت و شاید عصبانی هستند!

نکند همه این برنامه بوسه بر لوگو زدن شما، یک کار تبلیغاتی برای اینساگرام و پشت صحنه های تبلیغاتی شما باشد برای سود بیشتر...؟

پرسپولیسی متعصب تو را چه شده است؟! ادعاهای شما در زمانی که در پرسپولیس بودید با این حرکت شما همخوانی ندارد!

با همه اینها برای شما در تیم الریان قطرآرزوی موفقیت می کنیم، ولی کاش بوسه هاتان را برای تیم محبوب و تیم ملی کشورتان نگه می داشتید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha