کد خبر: پرداخت-۸۶-میلیارد-تومان-کمک-معیشت-به-مد
۸ تیر ۱۳۹۹، ۱۶:۳۴

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، کریم زارع، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با بیان اینکه پرداخت مستمری ماهیانه یکی از خدمات مهم و باثبات این نهاد به نیازمندان است، خاطرنشان ساخت: بیش از ۸۶ میلیارد و ۸۴۸ میلیون تومان در سه ماه ابتدای امسال به خانوارهای تحت حمایت این نهاد در قالب مستمری و کمک معیشت ماهیانه پرداخت شده است.

وی ادامه داد: بیش از ۱۱۵ هزار خانوار در سراسر استان در حال حاضر تحت پوشش این نهاد هستند که بالغ بر ۱۱۴ هزار خانوار از این جمعیت مستمری ماهیانه دریافت کرده و مابقی خانوارها به شکل تک یا چند خدمتی تحت حمایت قرار دارند.

زارع با یادآوری اینکه جامعه تحت حمایت این نهاد از بهمن ماه سال گذشته تاکنون و به دنبال شیوع ویروس کرونا نزدیک به ۴۰۰۰ خانوار افزایش یافته است، گفت: به علت خدماتی است که در زمینه خودکفایی و اشتغال به مددجویان ارائه می شود، تعداد خانوارهای تحت حمایت این نهاد به مرور زمان آهنگ کاهشی داشته است ولی در شرایط خاصی مانند شیوع ویروس کرونا تعداد خانوارهایی که به پوشش کمیته امداد استان اضافه شده اند از خانوارهای توانمند شده پیشی گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد استان با دعوت از مردم نیکوکار اصفهان برای کمک به نیازمندان، گفت: بدون همکاری و همت مردم و خیران، فراهم کردن یک زندگی آبرومندانه و حداقلی برای مددجویان غیرممکن خواهد بود.

وی یادآور شد: ایتام، زنان سرپرست خانوار، خانواده زندانیان، سالمندان، بیماران خاص و صعب العلاج، خانوارهای جامعه تحت حمایت کمیته امداد اصفهان را تشکیل می دهند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha