کد خبر: پرداخت-تسهیلات-کرونا-به-باشگاه-های-ورز
۹ بهمن ۱۳۹۹، ۱۴:۵۵

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ هوشنگ بازوند در نشست هم اندیشی با پیشکسوتان و روسای باشگاه های بدنسازی و پرورش اندام و مسوولین این هیأت در آستانه دهه فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: استان کرمانشاه مالک برند پهلوانی و سند افتخار ورزش ایران زمین است و این سند به عنوان امانت از گذشتگان به نسل امروز سپرده شده و باید به صورت پررنگ برای آیندگان تشریح و در رفتار ورزشکاران نهادینه شود.

استاندار کرمانشاه به نقش آفرینی قهرمانان و ورزشکاران کرمانشاهی در آوردگاه­ های مختلف جهانی، آسیایی و المپیک اشاره کرد و گفت: این استان چشمه جوشان و خروشان ورزش قهرمانی است و با فراهم نمودن امکانات و منابع برای رفع مشکلات تلاش خواهیم کرد تا مسیر افتخار ورزشکاران به پشتوانه پیشکسوتان ادامه یابد.

رییس شورای عالی ورزش استان گفت: از پیگیری های مستمر مدیرکل ورزش و جوانان و رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان برای حل مشکلات باشگاه های ورزشی تشکر می کنم، زیرا با شیوع کرونا باشگاه های ورزشی تعطیل شدند و خسارات زیادی را متحمل شدند.

وی خطاب به قهرمانان، پیشکسوتان و دست اندرکاران اجرایی هیأت بدنسازی و پرورش اندام گفت: امروز این سند دست شماست، وقتی سند دست شماست یعنی الگو هستید و جوانان به کردار، رفتار وگفتار توجه می کنند و از منش پهلوانی نسل فعلی الگو می گیرند.

بازوند تصریح کرد: شما عزیزان سرمایه های بزرگی برای استان هستید و به عنوان خدمتگزار مشکلات باشگاه های ورزشی را پیگیری کنیم و به همین دلیل کارگروه تخصصی با حضور یکی از معاونین، مدیران دستگاه های اجرایی ذی ربط و نماینده ویژه استاندار تشکیل می شود.

برای مبارزه با کرونا باید انسجام و مشارکت جدی تر شکل گیرد

استاندار کرمانشاه در ادامه جلسه به وضعیت بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: نزدیک به یکسال است نه تنها ایران بلکه دنیا گرفتار کرونا شده است و خسارت سنگینی را ایجاد کرده و در چنین شرایطی برای کاهش خسارات باید انسجام و وحدت مردمی شکل بگیرد.

مقام ارشد استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت و جانباختگان کرونا خاطرنشان ساخت: در کرونا سرمایه های ارزشمندی را از دست دادیم و بعضاً قهرمانان ورزشی نیز به دلیل کرونا جان خود را از دست دادند.

رییس ستاد مبارزه با کرونا استان گفت: اگر سخت گیری های برای تعطیلی باشگاه ها و رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می شود، به دلیل لزوم حفاظت از جان مردم و این سرمایه هاست زیرا معلوم نیست کرونا چه زمانی تمام می شود و باید با رفتار جدید سعی کنیم اقدامات پیشگیرانه را انجام دهیم.

استاندار کرمانشاه به خسارت های وارد شده به ورزش استان اشاره داشت و گفت: خسارت های اقتصادی حوزه ورزش قابل درک و حتماً در کمیته ای که تشکیل شده بروکراسی اداری را به حداقل می رسانیم که تسهیلات ارائه شده در کمترین زمان ممکن در اختیار باشگاه ها قرار گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha