کد خبر: پذیرش-1260-بیمار-مبتلا-به-کرونا-در-مراکز-در
۱۴ تیر ۱۳۹۹، ۱۶:۵۵

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر محمد خورشیدی در گردهمایی روسای کانون های بازنشسته و مستمری بگیر استان مازندران اظهار داشت: 1260 بیمار کرونایی را در مراکز ملکی خود پذیرش کردیم که از این تعداد بیش از 1100 نفر بهبود یافته و مرخص شدند.

وی افزود: این امر به جهت اجرای طرح پزشک خانواده و داشتن داده ها و اطلاعات لازم بود.

دکتر خورشیدی گفت: باید در زندگی بعد از کرونا در فضای عمومی آموزش های لازم را فرا بگیریم و این آمادگی برای آموزش در ما وجود دارد.

وی در خصوص تحویل دارو به بیماران مزمن به نشانی منازلشان خبر داد و در خصوص بجث استحقاق درمان به 6 روش طراحی شده سازمان اشاره نمود و توضیحات کامل را بیان داشت.

نصر الله دریا بیگی رئیس کانون های بازنشسته استان مازندران نیز در این نشست، هدف از اجرای این همایش را بحث، برسی و تبادل نظر در خصوص مسائل و مشکلات حوزه بازنشستگان بر شمرد.

وی با توجه به  بحث همسان سازی حقوق بازنشستگان از زحمات مدیریت درمان تامین اجتماعی مازندران در  بحث مبارزه با کرونا ویروس تجلیل کرد.

دکتر عادل حدیدی  رئیس دفتر رسیدگی به اسناد پزشکی استان مازندران نیز در خصوص روند پرداخت هزینه خسارت متفرقه  توضیحات جامع و کاملی را ارائه و تاکید کرد: با تحویل به موقع اسناد به کارگزاری های سازمان در روند بررسی و رسیدگی و پرداخت، تسریع صورت می گیرد.

علی بابایی کارنامی نمایده مردم مازندران از خورزه انتخابی ساری و میاندرود نیز در این گردهمایی بر تحقق مطالبه سازمان از دولت تاکید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha