کد خبر: پخش-ویژه-برنامه-تشرف-از-شبکه-یک-سیما-ه
۱۱ تیر ۱۳۹۹، ۲۱:۵۱
پخش ویژه برنامه «تشرف» از شبکه یک سیما همزمان با دهه کرامت

به گزارش کروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  آستان نیوز، سید احمد هاشم آبادی مدیر موسسه رسانه های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی در این رابطه گفت: ویژه برنامه 16 قسمتی «تشرف» از نخستین روز دهه کرامت، هر روز با اجرای سید کاظم احمدزاده در ساعات 17 و 24 از جوار حرم امام رضا(ع) از شبکه یک سیما زنده به روی آنتن می رود.

وی اظهار کرد: این برنامه هر روز میزبان هنرمندان، خوانندگان و بازیگران مطرح رسانه ملی است و تلاش دارد تا فضایی شاد و معنوی را از جوار بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) برای مخاطب فراهم کند.

هاشم آبادی با بیان اینکه این برنامه با ارتباط مستقیم از صحن انقلاب اسلامی حرم مطهر رضوی، امکان زیارت از قاب تلویزیون را برای مخاطبان فراهم کرده است، گفت: از روز نخست پخش این برنامه هنرمندانی همچون مجید اخشابی، مهران رجبی، علی سلیمانی، سید مهدی رحمتی، علی مسعودی و آریا عظیمی نژاد میهمان این ویژه برنامه بودند و با سید کاظم احمدزاده گفتگو کرده اند.

مدیر موسسه رسانه های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی خاطر نشان کرد: این ویژه ‌برنامه تلویزیونی تا روز جمعه مصادف با میلاد حضرت رضا(ع) ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال پیامک به سامانه پیامکی به شماره ۳۰۰۰۰۰۸ با حرم مطهر ارتباط برقرار کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha