کد خبر: پای-درس-همدلی-در-خانه-هلال-عشق-آباد-ارائ
۳ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۵۲
پای درس همدلی در خانه هلال عشق آباد/ارائه آموزش های امدادی به ۶۰ متقاضی

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی؛ مهدی مرادی ثانی، مسئول خانه هلال عشق آباد با اشاره به اهمیت راه اندازی خانه های هلال در نقاط مختلف شهری و روستایی بیان کرد: خانه های هلال، مكانی برای گسترش آموزش و نفوذ بين مردم برای ساختن روستا، شهر و استانی آماده و پاسخگو در زمان حوادث و بلايا است.

وی با بیان اینکه با توجه به وقت طلايی در حوادث، مردم نقش مهمی در كاهش خسارات و تلفات جانی دارند، افزود: خانه های هلال بستری مناسب برای مشارکت مردم در خدمات امدادی در زمان حوادث است.

مرادی ثانی با اشاره به خانه هلال عشق آباد بیان کرد: این خانه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در تیرماه سال جاری به بهره برداری رسیده و تاکنون خدمات شایسته ای ارائه کرده است.

مسئول خانه هلال عشق آباد از تشکیل ۳۰۰ پرونده عضویت در این خانه خبر داد و گفت: همچنین تاکنون آموزش کمک های اولیه به ۶۰ متقاضی ارائه شده است.

مرادی ثانی از برگزاری دوره های عمومی همگانی در خانه هلال خبر داد و افزود: برای ارائه آموزش کمک های اولیه برای ۵۰ متقاضی در شهریور ماه هم مجوزهای لازم اخذ شده است.

وی با اشاره به شرایط جغرافیایی عشق آباد اظهار کرد: شریانی بودن مسیر عشق آباد، سیلابی بودن مکان، وجود ۲۰۰ محله عشایری و جمعیت بالای منطقه بر اهمیت ارائه آموزش های امدادی می افزاید‌.

مسئول خانه هلال عشق آباد با ابراز خرسندی از استقبال بالای مردم از آموزش های خانه هلال گفت: انتظار می رود خانه هلال عشق آباد به یک نمایندگی در منطقه تبدیل شود.

مرادی ثانی با اشاره به دیگر اقدامات نیروهای داوطلب منطقه طی سال جاری بیان کرد: همکاری در توزیع ۱۲۰ بسته غذایی و ۱۰۰ دستگاه چادر در محلات عشایری در سیل فروردین و ضدعفونی معابر در امر مبارزه با کرونا از دیگر اقدامات انجام شده است‌.

وی بیان کرد: با توجه به درخواست های جامعه هدف، قبل از راه اندازی خانه هلال، آموزش کمک های اولیه به ۱۸۰ متقاضی ارائه شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha