کد خبر: پاری‌سن‌ژرمن
۲۷ خرداد ۱۳۹۹، ۹:۲۵

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری سلامت  2 روز قبل لئوناردو  مدیر ورزشی باشگاه متمول فوتبال فرانسه پاری‌سن‌ژرمن روز پرکاری داشت  وی پس از حضور در 2 جلسه مدیریتی در میان رسانه‌ها حضور یافت و حرف‌های مهمی در ارتباط با باشگاهش زد.

از جمله نکاتی که این مقام برزیلی بیان کرد، اتمام همکاری با  ادینسون کاوانی و تیاگو سیلوا بود؛ 2 ستاره 33 و 35 ساله تیم که شایعات زیادی در مورد آینده آنها سرزبان‌ها بود و هست.

لئوناردو به عنوان یک مقام عالیرتبه باشگاه گفت: قرارداد این دو ستاره تا چندی دیگر به اتمام می‌رسد و در فصل بعد تیمی دیگر خواهند داشت.

البته در مورد مقصد آینده این نفرات بعد از اظهارات وی،‌گمانه‌زنی‌های زیادی صورت گرفت. در مورد علت کنارگذاشتن این دو چهره، ‌بحث‌های هم در رسانه‌ها مطرح شد.

اکیپ، روزنامه معتبر فرانسه 4 دلیل برای کنارگذاشتن این دو بازیکن مطرح کرد.

به گزارش فارس این نشریه نوشت نخستین و شاید مهم‌ترین دلیل برای اتمام همکاری با کاوانی و سیلوا، سن بالای دو بازیکن بود که نمی‌توانست در طرح و برنامه‌های باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برای آینده جای گیرد.

همچنین از درخواست هر دو برای ماندن با شرط افزایش حقوق به عنوان عاملی دیگر برای قطع همکاری نام برد.

گزارشگر اکیپ از کنار گذاشتن این دو و فرصت دادن بیشتر به نفرات جوان‌‌تر به عنوان دلیل سوم نام برد.

همچنین در مورد کاوانی به این نکته به عنوان دلیل آخر اشاره داشت که وقتی باشگاه خیالش را بابت ایکاردی آسوده کرد، به ادامه کار با کاوانی دیگر فکر نکرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha