کد خبر: پادگان-شهید-سروران-ارتش-تا-سه-ماه-آینده
۱۶ شهریور ۱۳۹۹، ۱۶:۰۲
پادگان شهید سروران ارتش تا سه ماه آینده جابجا می شود

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پايگاه اطلاع رساني وزارت کشور؛ هوشنگ بازوند در جلسه جابجايي پادگان سروران اظهار داشت: خوشبختانه پس از چندين جلسات مستمر و پيگيري هاي ويژه، موضوع جابجايي این پادگان به نتيجه مشخصي رسيده و "پس از ۵۰ الي ۶۰ سال"  اجرايي و قطعي مي شود.

وي بيان داشت: مقرر شده كه تا يك ماه آينده طرح پادگان سروران تكميل و انجام شود كه اين طرح بلافاصله در كميسيون ماده پنج استان بررسي و تصويب خواهد شد و سپس براي تاييد نهايي به شوراي عالي شهرسازي كشور ارسال خواهد شد.

مقام عالي استان تصريح كرد: تا ۳ ماه آينده بازگشايي معبرهاي اصلي پادگان سروران انجام خواهد شد و موافقت هاي كلي از فرماندهي محترم نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي نيز براي اين منظور اخذ شده است.

استاندار كرمانشاه اجراي اين طرح را هديه ای ارزشمند از سوي رهبر معظم انقلاب اسلامي در سفر به استان كرمانشاه عنوان كرد و گفت: با اجراي اين طرح ۲۴۱ هكتار از پادگان سروران به تجاري و مسكوني تبديل مي شود كه مي تواند يك ثروت بزرگ و عظيم براي كرمانشاه خلق كند.

بازوند در ادامه همچنين اجراي اين طرح را علاوه بر رونق و توسعه شهري، در حل مشكل ترافيكي و روان سازي تردد نيز در شهر كرمانشاه بسيار مهم و اساسي عنوان كرد.

وي بيان داشت: بر اساس تفاهم نامه هاي صورت گرفته بين ارتش و شهرداري كرمانشاه مقر شده كه به ازاي يك متر عقب نشيني ۳ متر تجاري به ارتش اختصاص پيدا كند و يك سري از زمين هاي موجود در اين پادگان به اراضي مسكوني نيز تبديل مي شود كه در اختيار ارتش قرار خواهد گرفت.

وي گفت: معابر موجود در اين پادگان كلاً در اختيار شهرداري كرمانشاه قرار مي گيرد.

استاندار كرمانشاه گفت: انجام اين طرح با تلاش و كوشش ارتش و دستگاه هاي اجرايي ذيربط صورت گرفته كه با اجراي آن تحول خوبي در شهر كرمانشاه ايجاد مي شود كه همگي بايد قدران سفر پرخير و بركت مقام معظم رهبري به استان كرمانشاه باشيم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha