کد خبر: ولاسکو-با-افسردگی-نمی‌توان-کرونا-را-ش
۲۶ فروردین ۱۳۹۹، ۱۳:۲۲
ولاسکو: با افسردگی نمی‌توان کرونا را شکست داد

به گزارش گروه ورزشی طبنا(خبرگزاری سلامت)، خولیو ولاسکو درمورد شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان اظهار داشت: اتفاقی که این روزها به دلیل شیوع ویروس کرونا رخ می‌دهد اصلاً باورکردنی نیست و گویا در حال تماشای یک فیلم هستم؛ البته تفاوت اینجاست که فیلم را تا حدودی می‌توان پیش بینی کرد و برای هر اتفاقی آماده بود، اما متاسفانه این شرایط برای ویروس کرونا وجود ندارد.

ولاسکو با بیان اینکه با افسردگی نمی‌توان ویروس کرونا را شکست داد، گفت: اگر همه در کنار هم باشیم و وظایف خود را به درستی انجام دهیم قطعاً ویروس کرونا نابود خواهد شد. در شرایط کنونی ما این زمان را داریم که بدن خود را با ورزش کردن کارهای بدنسازی آماده کنیم و تنها مشکل این است که نمی‌توانیم حریف تمرینی داشته باشیم.

[caption id="attachment_114619" align="alignnone" width="300"]خولیو ولاسکو خولیو ولاسکو[/caption]

خولیو ولاسکو گفت: تا زمانی که این ویروس کرونا به صورت کامل از بین نرفته است نمی‌توانیم به مسابقات و میادین ورزشی بازگردیم. در اوضاع کنونی باید به همه امید بدهیم که این مشکل هم برطرف خواهد شد. در مقطع کنونی می‌توانیم مفاهیم فنی و تاکتیکی را بیشتر به بازیکنان توضیح دهیم تا زمان اقدامات عملی فرا برسد.

ولاسکو در پایان عنوان کرد: از همه عزیزان می‌خواهم که در خانه بمانند و اخبار را از خانه پیگیری کنند. شک ندارم با همدلی و اتحاد می‌توانیم ویروس کرونا را شکست دهیم.فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha