کد خبر: وضعیت-کرونا-در-کردستان-به-مرحله-هشدار-ر
۲۷ خرداد ۱۳۹۹، ۱۵:۰۰

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از خانه ملت،محسن فتحی ، در مورد وضعیت کرونا در استان کردستان، گفت: آمار مبتلا به کرونا چندین روز است در استان روند صعودی داشته و به مرحله قرمز و هشدار رسیده است.

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی از مردم خواستار رعایت نکات بهداشتی شد و افزود: هر چند کادر درمان نهایت اهتمام خود را برای خدمات‌رسانی مطلوب به بیماران به کار می‌برند اما کاهش تعداد مبتلایان مستلزم همکاری مردم بوده و به صورت جدی نیاز است با رعایت نکات بهداشتی به کادر درمان در مهار کرونا کمک کنند.

فتحی با تاکید بر اینکه ساعات اداری استان کردستان باید محدود شود، ادامه داد: مسئولان استانی باید پیگیری تصویب مصوبه‌ای از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا برای محدود‌کردن ساعات کاری اداره‌های استان را در دستور کار قرار دهند.

وی با بیان اینکه بیمارستان‌های استان به دستگاه تنفس ( ونتیلاتور ) و سایر امکانات و تجهیزات مناسب تجهیز شده‌اند، گفت: در این رابطه کمبودی وجود ندارد و در حال حاضر مهمترین راهکار مبارزه با کرونا توجه مردم به رعایت نکات بهداشتی، پیشگیری و خودداری از تردد غیرضرور است البته دولت و مسئولان باید حمایت مناسب و خاصی را از وزارت بهداشت داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha