کد خبر: وضعیت-نامناسب-جاده-سیاهکل-به-دیلمان-بر
۲۳ مرداد ۱۳۹۹، ۲۱:۴۷
وضعیت نامناسب جاده سیاهکل به دیلمان برازنده مسئولان گیلان نیست

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیت الله رسول فلاحتی امروز در مراسم بهره برداری از فاز نخست پروژه “آبرسانی ملکوت” طرح آبرسانی ۱۱ روستای شهرستان املش که با همکاری مشترک شرکت آب و فاضلاب استان و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قدس گیلان اجرا شد اظهار کرد: همه مسئولان نظام اسلامی باید قدردان مردم باشند.

وی ادامه داد: مسئولان باید از مردم اعتذار بجویند که پس از گذشت ۴۰ سال از انقلاب، اکنون به روستاها آبرسانی می شود و این سبب شرمندگی است البته نظام اسلامی خدمات بسیاری کرده و آثار آن را مشاهده می کنیم و از این حیث راضی هستیم اما قانع نیستیم.

امام جمعه رشت با بیان اینکه زندگی شهرنشین ها در سایه تلاش روستائیان است، تصریح کرد: روستائیان به آن اوج، عزت، رشد، تعالی و اقتداری که باید برسند، هنوز نرسیدند.

آیت الله فلاحتی اضافه کرد: اگر ادعا می کنیم نباید مهاجرت از روستاها به شهرها صورت بپذیرد باید بخشی از خدمات شهرها به روستاها سوق داده شود.

وی با اشاره به اهمیت آب، بیان کرد: خدای متعال در قرآن می فرماید که هر موجود زنده را از آب آفریدیم بنابراین آب مایه حیات و هستی انسان با آب است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید براینکه باید قدر آب را بدانیم، خاطرنشان کرد: همانگونه که به فکر سلامت جسم خود هستیم باید آب را بهینه سازی کرده و از آن بهینه استفاده کنیم.

آیت الله فلاحتی، مردم را ولی نعمتان در نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: از همه مسئولان می خواهم جایی که آبرسانی می کنند بر مردم منت نگذارند.

وی، خواستار آموزش شیوه های صحیح استفاده از آب به مردم شد و اظهار کرد: بعضی از مردم در شهرها خودرو و حیاط منزل خود را با آب شرب می شویند در صورتی که نسبت به هر قطره آبی که استفاده می کنیم باید خدا را شاکر باشیم.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه روستائیان روش های استفاده از آب را می دانند، بیان کرد: از مجموعه هایی که برای خدمت رسانی در روستاها تلاش می کنند قدردانی می کنم.

آیت الله فلاحتی همچنین در جمع روستائیان و خبرنگاران یادآور شد: از جمله اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت رسانی به دورترین مناطق و همه روستاهای سراسر کشور است.

وی ادامه داد: البته شرمنده مردم عزیزمان هستیم که تاکنون نتوانستیم همه امکانات مورد نیاز را به روستاها برسانیم و بهره برداری از پروژه آبرسانی در این روستا جبران یکی از کوچک ترین آلام موجود در بین مردم است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با قدردانی از مردم به ویژه جوانان، روحانیون و مسئولان منطقه، تصریح کرد: آب که مایه حیات است امروز به بخش هایی از روستاهای شهرستان املش رسانده شده است.

آیت الله فلاحتی به مشکلات مردم منطقه اشاره کرد و گفت: فندق، گردو و گل گاوزبان از جمله تولیدات مردم منطقه محسوب می شود و می طلبد مسئولان در مرمت جاده سخت گذر موجود تلاش کنند.

وی ادامه داد: وضعیت نامناسب مسیر حدود ۲۰ کیلومتری سیاهکل به دیلمان برازنده مسئولان نظام به ویژه مسئولان استان گیلان نیست ضمن اینکه روستاهایی که در فاصله ۱۵ کیلومتری از شهرها قرار دارند گازرسانی نشده باشند.

امام جمعه رشت اظهار کرد: امیدواریم مسئولان تلاش کنند مشکلات منطقه برطرف شود تا روستائیان شکایتی نداشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha