کد خبر: وضعیت-مطلوب-خراسان-رضوی-به-لحاظ-روند-نز
۱ بهمن ۱۳۹۹، ۱۹:۱۷
وضعیت مطلوب خراسان رضوی به لحاظ روند نزولی کرونا/۲۵ شهرستان آبی

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، محمد صادق معتمدیان در جلسه ستاد مبارزه با کرونای استان، اظهار کرد: از ۳۳ شهرستان استان خراسان رضوی، اکنون ۸ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: هم‌اکنون خراسان رضوی به لحاظ بروز بیماری کووید ۱۹ در بین استان‌های کشور در رتبه بیست و چهارم می‌باشد و شرایط خوبی را دارد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر کلانشهر مشهد با وجود شرایط خاص خود، وضعیت آبی دارد و رسیدن به این وضعیت مرهون تلاش‌های همه مسوولان و مردم در اجرای طرح محدودیت‌های هوشمندانه و همچنین طرح شهید قاسم سلیمانی است.

معتمدیان ادامه داد: در دوران شیوع کرونا به اصناف و کسبه بیشترین زیان و خسارت وارد شد که در همین جا از همکاری خوب آنان و بخش نظارتی قدردانی می‌شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: خوشبختانه اینک خراسان رضوی به لحاظ بیماری کرونا در وضعیت ثبات قرار دارد که اطلاع رسانی خوب به مردم توسط صدا و سیما و رسانه‌ها و امر نظارت و بازرسی‌ها نقش مهمی در این زمینه داشته است.

وی با تاکید بر اهمیت تداوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: خوشبختانه نماز جمعه مشهد پس از ۱۰ ماه توقف، ۲۶ دی ماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در بین نمازگزاران برگزار شد.

معتمدیان با اشاره به برپایی مراسم مذهبی و توجه به سلامت مردم گفت: برپایی مراسم مذهبی و یا هر گونه مراسم باید با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی تابع ضوابط ستاد ملی کرونا صورت گیرد.

وی در پایان بر رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، خودداری از تجمعات و دورهمی‌ها  از سوی مردم و تمامی نهادها و موسسات تاکید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha