کد خبر: وزیر-جهاد-کشاورزی-هنرستان‌های-کشاورز
۱۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۵:۴۲
وزیر جهاد کشاورزی: هنرستان‌های کشاورزی بروزرسانی می‌شود

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی در آیین شروع سال تحصیلی ۹۹-۱۴۰۰ که در هنرستان کشاورزی شهید رجایی بخش کهریزک شهرستان ری برگزار شد، اظهار داشت: جهاد کشاورزی “طرح کشاورزان آینده” را تدوین و به شورای عالی عشایری و روستای کشور ارسال کرده تا دانش آموختگان بخش کشاورزی به راحتی وارد این عرصه شوند.

وی ادامه داد: براساس “طرح کشاورزان آینده” تجهیز، تکمیل و به روزرسانی تجهیزات هنرستان های کشاورزی و ورود هنرجویان این بخش به بازار کار با سرعت بیشتر و بروکراسی اداری کمتری صورت خواهد گرفت.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه کشاورزان در تامین امنیت غذایی کشور نقش برجسته ای دارند، خاطرنشان کرد: تامین نیروی انسانی متخصص و کارآمد در این بخش یکی از اصلی ترین دغدغه جهاد کشاورزی است.

خاوازی تصریح کرد: تربیت نیروی انسانی متخصص و کارآمد در بخش کشاورزی برای ارتقای کیفیت محصولات کشاورزی باید در دستورکار آموزش و پرورش و جهاد کشاورزی قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه بخش کشاورزی کشور در شرایط سخت تحریم ها نقش اقتصادی خوبی داشته است گفت: رشد ارزش افزوده بخش کشاورزی طی سال گذشته 8.8 دهم درصد بوده است که موجب مثبت شدن رشد اقتصادی کشور شده است.

وزیر جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: بخش کشاورزی کشور طی پنج ماه امسال نیز با رشد خوب اقتصادی همراه بوده که تمامی این موارد به دلیل وجود نیروی انسانی متخصص و متعهد صورت گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha