کد خبر: ورود-دادسراها-به-برنامه-های-ستاد-تنظیم
۹ مهر ۱۳۹۸، ۱۰:۱۲

به گزارش طبنا(خبرگزاری سلامت) جلسه قرارگاه رونق تولید با حضور رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت، عمرانی، معاون قضایی دادستان کل کشور و القاصی دادستان تهران برگزار شد.

عمرانى معاون قضایی دادستان کل کشور در حاشیه این جلسه در رابطه با نقش دستگاه قضایی در کمک به رونق تولید اظهار کرد: حمایت قوه قضائیه از تولید، سرمایه گذارى، اشتغال و احیاء واحدهاى تولیدى خُرد و کلان قطعى و حتمی است.

وی تصریح کرد: دادستانى کل کشور در اجراى منویات مقام معظم رهبرى، دستور و پیگیرى رئیس قوه قضائیه وهمگام با سایر واحدهاى قوه قضائیه، تلاش مى‌کند تا با مدیریت و بهره‌گیرى از ظرفیت‌هاى قانونى دادستان‌هاى سراسر کشور، مدیران با انگیزه و جهادى را در مسیر رسیدن به اهداف عالیه در رونق اقتصادی و بهبود وضعیت معیشتى مردم یارى کند.

این مقام قضایی افزود: دادسراها علاوه بر انجام وظایف ذاتى خود در مبارزه با موانع تولید که در لباس فساد ظاهر مى شوند، در اجرا و رصد برنامه‌هاى تامین مایحتاج عمومى، کالاهاى اساسى، تنظیم بازار، رونق تولید و اشتغال نیز نظارت مى کنند.

معاون دادستان کل کشور در امور مبارزه با مواد مخدر و جرائم سازمان یافته ادامه داد: متاسفانه بخشى از مشکلات اقتصادى و تولیدى کشور در ساختارهاى غلط و تاریخ گذشته، نحوه صدور مجوزها، کارت‌هاى بى هویت بازرگانى، فرار مالیاتى، پولشویى، نحوه ثبت سفارشات، بد اظهارى، قاچاق سازمان یافته، قوانین و مقررات دست و پاگیر، امضاهاى طلایى، رانت، عدم شفافیت و تاخیر در بهره بردارى از سامانه‌ها و دولت الکترونیک ریشه دارد.

عمرانی در پایان گفت: قوه قضائیه با بهره‌گیرى از همه ظرفیت‌هاى موجود و همکارى دستگاه‌هاى دیگر، اصلاح ساختارها و تحول واقعى در رونق تولید و خود کفایى را نصب العین قرار داده است.(فارس)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha