کد خبر: ورزش-دو-و-میدانی-در-استان-تقویت-می-شود
۲۹ آذر ۱۳۹۹، ۹:۳۷
ورزش دو و میدانی در استان تقویت می شود

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، محمد علی شجاعی در دیدار رئیس فدارسیون دو و میدانی کشور با بیان اینکه رشته دو و میدانی در استان تقویت می شود، افزود: در رشته دو و میدانی به نسبت سایر رشته های ورزشی به راحتی می توان با کمترین هزینه اقدامات لازم جهت رشد و تقویت این رشته را فراهم و مسیر استعدادیابی را نیز طی کرد.

وی افزود : در کنار وضعیت فعلی استان برگزاری مسابقات دو و میدانی موجب شور و نشاط در بین جوانان خواهد شد. وی بهترین راه معرفی استان در سطح کشور را ورزش عنوان و اظهار داشت: با برگزاری مسابقات بین المللی به میزبانی استان درصدد معرفی استان بودیم که متاسفانه با ظهور بیماری کرونا و فراگیر شدن آن در سطح جهان این مسابقات ادامه پیدا نکرد اما برگزاری چنین برنامه هایی پس از این بیماری به قوت خود باقیست.

شجاعی با تاکید بر اینکه از ظرفیت تمام دستگاه های اجرایی جهت تقویت و بالندگی رشته دو و میدانی استفاده خواهیم کرد، افزود: برای کسب مدال طلا و مقام در سطح بین المللی باید این رشته را از دوران کودکی آموزش داد چه بسا که ورزشکان حال حاضر ما نیز از دوران کودکی به این رشته روی آوردند.

رئیس فدراسیون دو ومیدانی کشور نیز در این دیدار با تحسین نوع نگاه استاندار به حوزه ورزش و تلاش برای تقویت این حوزه افزود:با توجه به استعدادها و ظرفیت های قابل توجه خراسان شمالی در حوزه ورزش ورزشکاران خوبی در رشته دو و میدانی و شاخه های آن وجود دارد.

هاشم صیامی رشته دو ومیدانی را جزو پرمدال ترین رشته های ورزشی عنوان و تصریح کرد:اوایل سالجاری در قالب طرح استعداد یابی درصدد معرفی چندین ورزشکار برای مسابقات نوجوانان آسیایی هستیم که امیدواریم از خراسان شمالی بیش از دو ورزشکار اعزام شود.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم همزمان با برگزاری مسابقات کشتی در گود زینل خان اسفراین شاهد برگزاری مسابقه جایزه بزرگ پرتاب وزنه نیز باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha