کد خبر: واکنش-قاطع-فدراسیون-والیبال-در-قبال-حو
۲۷ فروردین ۱۳۹۹، ۱۱:۵۰

به گزارش گروه ورزشی طبنا(خبرگزاری سلامت)، پس از انتشار برخی حواشی و پشت پرده از مذاکره برخی افرادِ نزدیک به دبیر فدراسیون با مربیان خارجی، فدراسیون والیبال اعلام کرد که با هیچ گزینه‌ای برای سرمربیگری تیم ملی مذاکره‌ای نداشته و در فرصت مناسب، راساً با بررسی‌های کارشناسی در خصوص رهبری آینده تیم ملی والیبال مردان اقدام خواهد کرد.

 در ادامه بیانیه فدراسیون والیبال آمده است: در صورت طرح موضوعات شائبه‌برانگیز از سوی هر شخص حقیقی و یا حقوقی و ادعای مذاکره یا مکاتبه به نمایندگی از فدراسیون با مربیان خارجی و یا داخلی، فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران از مجاری حقوقی و قضایی، این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

[caption id="attachment_102807" align="alignnone" width="300"]فدراسیون والیبال فدراسیون والیبال[/caption]

این واکنش برخلاف سایر رفتارهای مسئولان فدراسیون، به موقع بود و اهالی این رشته را دلگرم کرد، اما موضوع اینجاست که آقایان در رسانه خود را بی خبر جلوه می‌دهند و در جمع‌های دیگر از ریزترین اتفاقات هم خبر دارند. ای کاش حالا که شرایط اینگونه است آقای دبیر بداند که اول از همه باید برخی از اطرافیان و همشهریانِ فرصت طلب خود را مدیریت کند، چراکه متخلفان از آنچه که فکر می‌کند به وی نزدیک تر هستند. همه انتظار دارند مسئولان فدراسیون اسامی متخلفان را اعلام و تنبیه آنها را هم رسانه ای کند.

ازسوی دیگر از اهالی والیبال و کارشناسان بعد از جدایی کولاکوویچ از تیم ملی منتظر هستند تا زمان برگزاری جلسه همفکری اعلام شود تا نظرات خود را اعلام کنند، اما فدراسیون این روزها به گونه‌ای پیش می‌رود که گویی همه چیز آرام بوده و زمان برای انجام هرکاری زیاد است. مربیان، منتقدان و کارشناسان بی‌صبرانه منتظر هستند تا ببینند این کارشناسی‌هایی که فدراسیون از آن صحبت می‌کند دقیقا چگونه است.

این روزها خیلی‌ها نگران و دلواپس شرایط فدراسیون والیبال هستند، اما گویا انتقادات دلسوزانه هم تاثیری روی مدیران ندارد. ای کاش در این شرایط حساس آقایان فرق دوست و دشمن را بدانند و با طناب پوسیده هرکسی به چاه نروند!

فدراسیون والیبال مدعی شده که در ادوار گذشته نیز همواره خود راساً نسبت به جذب کادر فنی اقدام کرده‌ و در این شرایط خاص نیز بر اساس منافع ملی به گونه‌ای که موجبات ارتقای سطح کیفی تیم ملی کشورمان فراهم گردد، اقدام خواهد کرد. والیبالی‌ها و اعضای خانواده این رشته چیزی جز درخشش تیم ملی و بالا رفتن پرچم سه رنگ کشورمان در میادین بین‌المللی نمی‌خواهند. امید است تصمیماتی اتخاذ شود که در نهایت به سود والیبال ملی باشد.فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha