کد خبر: هیچ-اقدامی-برای-توزیع-سیم‌کارت-رایگان
۲۶ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۲۱
هیچ اقدامی برای توزیع سیم‌کارت رایگان دانش آموزی نشده است

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از خانه ملت، مجتبی یوسفی  با اشاره به دستور رئیس جمهور به وزیر ارتباطات درباره توزیع سیم‌کارت دانش آموزی برای استفاده دانش آموزان و حضور آن‌ها در شبکه شاد، اظهار کرد: هیچ اقدامی در این راستا در حوزه انتخابیه‌ام و شهرهای دیگر صورت نگرفته است.

نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افزون بر این بسیاری از دانش آموزان در حال حاضر هیچ گونه امکاناتی برای دسترسی به شبکه شاد ندارند، گفت: این موضوع به ویژه در مناطق محروم به وفور دیده می‌شود و این دانش آموزان برای آموزش مجازی نیاز مبرم به تبلت و گوشی تلفن هوشمند دارند.

وی، آمار اعلامی از سوی وزارت آموزش و پرورش مبنی بر عدم دسترسی سه میلیون دانش آموزش به شبکه شاد را مخدوش دانست و گفت: نمی‌توان آمار دقیقی از میزان دسترسی دانش آموزان به شبکه شاد برآورد کرد.

یوسفی تأکید کرد: اخذ تصمیمات غیرعملیاتی از درون ساختمان وزارتخانه‌ها غیر عملیاتی است و اینگونه دانش آموز و خانواده‌ها را با مشکل جدی مواجه می‌کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تأکید کرد: وزارت آموزش و پرورش باید با همکاری سایر وزارتخانه‌ها و نهادها هرچه سریع‌تر ایرادات وارد بر سامانه شاد را برطرف کند و تلاش‌های جدی در جهت ارتقای دسترسی دانش آموزان به شاد داشته باشد. پیگیری موضوع تحویل سیم‌کارت‌های دانش آموزی به دانش آموزان نیز دیگر مطالبه‌ای است که آموزش و پرورش باید آن را پیگیری کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha