کد خبر: هیچگونه-کمبودی-در-بحث-کیت‌های-آزمایشگ
۱۱ بهمن ۱۳۹۹، ۱۳:۱۵

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از وبدا،فاطمه کیانی اظهار کرد: در حال حاضر هیچگونه کمبودی در بحث کیت‌های آزمایشگاهی تشخیص کرونا نداریم و خوشبختانه نیاز تمامی نقاط استان در این خصوص تأمین است.

وی افزود: از زمان رسیدن به وضعیت آبی کرونایی میانگین مصرف روزانه کیت‌ها کاهش یافته و به همان نسبت میانگین ذخیره روزانه آن در انبارها افزایش یافته و خوشبختانه دغدغه‌ای در این خصوص وجود ندارد، حتی در زمانی هم که با وضعیت قرمز کرونایی و حجم بالای مبتلایان مواجه بودیم هم مشکلی در این خصوص نداشتیم.

کارشناس مسئول امور آزمایشگاه‌های معاونت بهداشت دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد خاطرنشان کرد: از ابتدای بحران کرونا فضاهای کاری آزمایشگاه کرونایی و غیرکرونایی کاملاً از یکدیگر تفکیک شده و در این خصوص جای هیچگونه نگرانی برای مردم به‌جهت تداخل فضای آزمایشگاهی و فضای کاری مشترک وجود ندارد.

کیانی در خصوص آخرین وضعیت آزمایشگاه رفرانس شرق کشور، بیان کرد: آزمایشگاه مرکزی مشهد هم‌اکنون در مرحله نصب تأسیسات و سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی بوده و امیدواریم طبق زمان پیش‌بینی‌شده در ابتدای سال 1400 آماده بهره‌برداری خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha