کد خبر: هیات-های-مذهبی-ایلام-برای-دریافت-سهمیه
۱۶ شهریور ۱۳۹۹، ۱۷:۲۹
هیات های مذهبی ایلام برای دریافت سهمیه کالای اساسی اقدام کنند

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  شاتا، سعید شریفی با بیان این مطلب، افزود: در طرح ویژه تنظیم بازار محرم و صفر سهمیه اقلام اساسی نظیر برنج، مرغ، گوشت قرمز، روغن نباتی و شکر سهمیه استان مشخص شده است.

وی تصریح کرد: ۳۰۰ تن برنج هندی با قیمت هر کیلوگرم ۱۴۵ هزار ریال، ۲۲۱ تن شکر با قیمت هر کیلوگرم ۶۷ هزار ریال، ۳۰ تن گوشت قرمز و ۱۵۰ تن گوشت مرغ منجمد با قیمت هرکدام ۵۵۰ هزار ریال و ۱۲۹ هزار ریال اختصاص یافته است.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام اضافه کرد: با توجه به محدودیت زمان برای جذب این اقلام، هیات های مذهبی، خیرین و سپاه می توانند با در دست داشتن حواله سهمیه به شرکت غله و اداره پشتیبانی امور دام استان مراجعه و سهمیه خود را دریافت کنند.

شریفی از فرمانداران خواست تا اطلاع رسانی لازم در شهرستان ها را برای دریافت سهمیه انجام دهند.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت: اکنون ۱۲۰ تن گوشت مرغ منجمد سهمیه کمیته امداد اختصاص یافته که رایگان است اما این اداره کل هنوز برای توزیع ۶۰ تن آن اقدام نکرده است.

شریفی از این اداره کل خواست تا هرچه سریعتر نسبت به توزیع این سهمیه رایگان بین افراد نیازمند اقدام کند.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کنونی این سهمیه رایگان و توزیع به موقع آن می تواند کمکی به سبد غذایی افراد تحت پوشش کمیته امداد استان باشد.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام در پایان گفت: سهمیه اختصاص یافته به بهزیستی در کمترین زمان جذب و در بین افراد تحت پوشش آنها توزیع شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha