کد خبر: همه-گذرگاه-های-شهر-تهران-به-یکدیگر-متصل
۱۶ آذر ۱۴۰۰، ۱۳:۵۲
همه گذرگاه های شهر تهران به یکدیگر متصل شوند

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه معلولین باید با کمترین موانع در شهر رو به رو شوند، گفت: باید تلاش کنیم تا همه گذرگاه های شهر تهران به یکدیگر متصل شوند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری شورای اسلامی شهر تهران،جعفر شربیانی  با با بیان اینکه مدیریت شهری وظیفه سنگینی در بهسازی شهر به منظور استفاده معلولین بر عهده دارد، گفت: تا کنون تلاش های بسیاری برای بهسازی تهران جهت حضور معلولین در شهر صورت گرفته اما قوانینی در این زمینه وجود دارد که باید در دوره ششم مدیریت شهری به آنها توجه ویژه ای شود.
وی ادامه داد: یکی از قوانین، مربوط به بهسازی خیابان هاست که بر اساس آن همه گذرگاه های شهر تهران می بایست به یکدیگر متصل شوند.
این عضو شورای شهر تهران خاطر نشان کرد: باید حتما به صورت ویژه بر روی طرح ها و قوانین مربوط به معلولین کار کرد و به این نکته توجه داشت که در دوره 12 ساله اقای دکتر قالیباف شرایطی ایجاد شد که در دوره پنجم ادامه پیدا کرد.
شربیانی گفت: ضرورت دارد اقدامات صورت گرفته در حوزه معلولین در ادوار گذشته تقویت شوند تا در سایه آن به روزی برسیم که اگر معلولی قصد خروج از منزل را داشت با حداقل موانع به مقصد برسد و با مشکلات کمتری رو به رو شود.
عضو هیات رئیسه شورای شهرتهران بیان داشت: رسیدن به این نقطه خیلی دور از دسترس نیست اما باید اراده ویژه ای در این خصوص داشته باشیم تا بتوانیم شهر تهران را در این حوزه بهسازی کنیم.
وی در پایان گفت: من این توفیق را دارم که در دوره ششم مدیریت شهری به عنوان نماینده مردم تهران در کمیته مناسب سازی شهرداری تهران حضور داشته باشم و این قول را به مردم و خصوصا جامعه معلولین می دهیم که تمام تلاش خود را در راستای بهسازی شهر تهران برای استفاده معلولان به کار خواهم بست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha