کد خبر: همزمان-با-گام-پنجم-طرح-سردار-سلیمانی،-و
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۹:۰۰

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از وبدا،دکتر حمید رضا رحیمی با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی این طرح در نیمه دوم اردیبهشت ماه اجرایی خواهد شد خاطر نشان کرد: به مناسبت هفته سلامت و در حرکتی نمادین 50 نفر از خیران سلامت سالمند تحت واکسیناسیون کرونا  قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه سالمندان از گروه های هدف واکسیناسیون پس از گروه های بهداشت و درمان محسوب می شوند و بدین منظور دانشگاه علوم پزشکی مشهد اقدام به دریافت واکسن از وزارت بهداشت نموده است اظهار امیدواری کرد: با توزیع واکسن کرونا در طول برنامه "گام پنجم مبارزه با کرونا طرح سردار شهید سلیمانی" شاهد واکسیناسیون تمامی سالمندان باشیم.

دبیر برنامه های هفته سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، از هفته دوم اردیبهشت ماه امسال به تدریج و طی برنامه ای که از سوی دانشگاه اعلام می شود، با فراخوان سالمندان بالای ۷۰ سال فاز دوم‌ واکسیناسیون کرونا در جمعیت زیر پوشش دانشگاه عملیاتی می شود.

دکتر حمید رضا رحیمی خاطر نشان کرد: با توجه به قرار گرفتن در پیک چهارم کرونا، حتی با انجام واکسیناسیون نیز رعایت دستورالعملهای بهداشتی، حفظ فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک همچنان امری ضروری و مهم به شمار می رود.

لازم به ذکر است که در دهه های گذشته خیران سلامت، با کمک های سخاوتمندانه و بیدریغ خود بسیاری از مشکلات حوزه سلامت را مرتفع و گام مهمی را در گسترش خدمات بهداشتی و درمانی برداشته اند و انجام واکسیناسیون اقدامی کوچک در راستای تقدیر از این خدمات ارزشمند است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha