کد خبر: همراهی-هلال‌احمر-خراسان-شمالی-با-کادر
۲۵ آبان ۱۳۹۹، ۱۲:۳۲

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان شمالی؛ ابوالفضل محبان ، در جلسه مشترک با رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی  گفت: هلال احمر استان آمادگی خود را برای راه اندازی تیم درمان اضطراری(BHCU) با هدف هم افزایی و کمک به کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اعلام می دارد.

محبان با اشاره به اجرای طرح آمران سلامت در سراسر استان افزود: این طرح با برپایی ۵۵ پایگاه ثابت و سیار به مدت ۱۰ روز برگزار شد و اعضای داوطلب و جوان این جمعیت ضمن تاکید بر رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک، تعداد ۳۲ هزار و ۵۰۰ عدد ماسک رایگان نیز میان شهروندان استان توزیع کردند.

دکتر هاشمی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نیز در این جلسه ضمن قدردانی از داوطلبان جمعیت هلال احمر از تاثیر اجرای طرح آمران سلامت در جامعه و لزوم تداوم آن تاکید کرد.

وی افزود: بدنه داوطلبی جمعیت هلال احمر همیشه یاریگر ما در بحث سلامت بوده است و می توان از این ظرفیت در خصوص همکاری های بیشتر بهره برد.

اعلام آماده باش تیم های درمان اضطراری( BHCU) برای کمک به کادر درمان

در جلسه ستاد کرونا جمعیت هلال احمر استان که روز گذشته با حضور معاونان و روسای شعب برگزار شد، تمامی تیم های درمان اضطراری استان به صورت آماده باش برای کمک به کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی درآمدند.

همچنین در این جلسه، بروز رسانی تجهیزات امدادی، اجرای مانور دور میزی درمان اضطراری و مانور میدانی درخصوص آمادگی هر چه بیشتر تیم ها در دستور کار قرار گرفت و مقرر شد معاونان و روسای شعب نیز بیش از پیش نسبت به اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی در حوزه ها و پایگاهای امداد و نجات جاده ای اقدام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha