کد خبر: همراهی-مردم-لازمه-مقابله-با-بیماری-کرو
۱۵ تیر ۱۳۹۹، ۱۱:۲۱

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور، عباس رضایی ، با بیان اینکه پیشگیری بهتر از درمان است، اظهار داشت: باید تمام هم و غم را در خصوص پیشگیری بالا رفتن امار کرونا به کار ببندیم.

وی با بیان اینکه برای سلامتی نمی‌توان قیمت تعیین کرد، اظهار کرد: پرسنل بهداشت و درمان خسته از کار نیستند بلکه خسته از عدم رعایت مردم هستند.

استاندار اصفهان تصریح کرد: مردم اصفهان در زمینه تفکر و ایده توانا هستند اما انتظار بیشتر ما از مردم رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

رضایی با بیان اینکه از فردا ۱۵ تیرماه ورود افراد در مجموعه اداری و اماکن سربسته، بانک‌ها، مترو و اتوبوس ممنوع است، ادامه داد: در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی خدماتی ارایه نخواهد شد.

رضایی افزود: زمانی اقدامات موثر خواهد شد که مردم همکاری کرده و از حضور در مجالس غیر ضروری پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه باید تمهیدات زندگی با کرونا را فرابگیریم، خاطرنشان کرد: باید در زمینه زندگی با کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی فرهنگ سازی صورت بگیرد.

استانداری اصفهان بیان کرد: بنا به تاکید رییس جمهوری فردی که کرونا مثبت می‌شود باید از حضور در مجامع پرهیز کند و به محل کار و خانواده وی اطلاع داده شود.

به گفته وی، شست ‌و شوی مکرر دست‌ها، استفاده از ماسک، دوری از تجمعات بی‌جهت و بی‌مورد و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عدم تجمع در پارک‌ها می‌توان کرونا را شکست داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha