همایش تقدیر از خیرین سلامت بیمارستان فوق تخصصی نورافشار/ کمک 20 میلیارد تومانی خیرین به بیمارستان

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛  دکتر کریم همتی در این مراسم، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و هعمچنین یاد و خاطره شهدای امدادگر در دومین جنگ بزرگ قرن حاضر، افزود: بعد از گذشت بیش از 30 سال از جنگ تحمیلی، حوادث متنوع و پی در پی همچون سیل، زلزله، کرونا و ... در کشور رخ می دهد اما همچنان، امدادگران، داوطلبان و جوانان بدون هیچ منت و چشمداشتی در کنار مردم بوده و خدمت می کنند.

دکتر همتی با اشاره به اینکه هنوز افراد بسیاری زندگی‌شان را صرف رفع مشکلات نیازمندان می کنند، تاکید کرد: وظیفه مسئولان، صیانت از امانتی است که خیرین و واقفان برای رضای خدا و کمک به مردم در اختیار ما قرار می دهند. ما هم با هرآنچه که در توان داریم با همراهی خیرین، به مردم و نیازمندان کمک خواهیم کرد.

وی گفت: 10 درصد از املاک جمعیت هلال احمر موقوفه هستند، تکلیف و وظیفه ما عمل به نیات واقفان است تا مردم و خیرین همچون گذشته به مسئولان اعتماد داشته باشند و از طرفی با توجه به افزایش تعداد افراد نیازمند در جامعه، لازم است که امکانات و تجهیزات موجود در موقوفات را نیز برای افزایش کیفیت خدمت به مردم، ارتقا دهیم.

رئیس جمعیت هلال احمر افزود: با حضور خیرین در حوزه سلامت، اتفاقات مبارکی در جهت خدمت به مردم رخ داده است و ما امیدواریم حلقه واسط خوبی بین دل های پاک خیرین و نیازمندان باشیم.

تشریح خدمات خیرین در بیمارستان نورافشار

دکتر بهمن سبحانی رئیس بیمارستان فوق تخصصی توانبخشی نورافشار نیز در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای مدافع سلامت از حضور خیرین در این مراسم تقدیر و سپس خدمات خیرین در این بیمارستان را تشریح کرد.

وی گفت: در ایام کرونا و در شرایطی که کشور با مشکلات و محدودیت های زیادی در زمینه امکانات و تجهیزات مربوط به ارائه خدمات به بیماران مبتلا به کرونا مواجه شده، خیرین ما را تنها نگذاشته و با یاری حداکثری و از دل و جان، بیش از 20 میلیارد تومان برای تامین تجهیزات مورد نیاز در این بیمارستان هزینه کردند.

وی افزود: دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان، 100 لیتری بود که با کمک خیرین سلامت و با اعلام نیاز ما، ظرف یک هفته، یکی از بهترین برندهای اکسیژن ساز 300 لیتری خریداری و در اختیار بیمارستان قرار گرفت. همچنین دستگاه سونوگرافی، دستگاه سی تی اسکن و ...با یاری خیرین تامین شده و ما امیدواریم خیرین همچنان ما را در این مسیر همیاری کنند.

بیمارستان نورافشار نگینی در منطقه شمیرانات

احمد هوشنگی از اعضای مجمع خیرین سلامت نیز به نمایندگی از خیرین شرکت کننده در این مراسم، با بیان اینکه بیمارستان نورافشار با 34 هزار متر مربع، نگینی در منطقه شمیرانات است افزود: باید کمک کنیم این بیمارستان که از لحاظ تجهیزات تخصصی از برترین بیمارستان های خاورمیانه است، بتواند حرف اول را در زمینه تخصصی خود در منطقه بزند.

وی افزود: 950 بیمارستان در کشور داریم که از این تعداد، 700 بیمارستان دولتی، 50 بیمارستان نظامی، 70 بیمارستان تامین اجتماعی، 30 بیمارستان وقفی و خیریه و مابقی بیمارستان خصوصی هستند. ما تلاش می کنیم بیمارستان های وقفی با امکانات بیشتری به مردم خدمات دهی داشته باشند. در حال حاضر 2 بیمارستان نمازی و بیمارستان رضوی، شاخص ترین بیمارستان های وقفی کشور هستند. ما می خواهیم با کمک خیرین، بیمارستان نورافشار هلال احمر را نیز به همین شکل ارتقا دهیم.

بهره گیری از ظرفیت خیرین برای تعالی اهداف هلال احمر

ساداتی فرماندار شمیرانات نیز در این مراسم با بیان اینکه دکتر همتی مدیری مدبر و شایسته در هلال احمر است و همکاران ایشان در جای جای کشور منشاء خیر و اثر هستند، از خدمات خیرین سلامت در تجهیز بیمارستان فوق تخصصی نورافشار در منطقه شمیرانات تهران تقدیر کرد و افزود: از تمام ظرفیت خیرین برای تجهیز و استفاده از امکانات بیمارستان نورافشار بهره گیری کرده و برای تعالی اهداف هلال احمر بخصوص در حوزه درمانی آمادگی خود را اعلام می کنیم.

در پایان این مراسم از خدمات جمعی از خیرین حوزه سلامت از جمله اشکان تقی پور، مدیرعامل موسسه خیریه نیک گامان جمشید تهران، نازک فردوس مدیرعامل موسسه خیریه نیکان ماموت، محمد رستمی مدیرعامل کارخانه لوله و پروفیل البرز، سید وحید نجفی از شرکت سام سرویس، مهندس محمود خضرایی و احمد هوشنگی رئیس مجمع خیرین بیماران صعب العلاج کشور تقدیر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha