کد خبر: همايش-پياده‌روی-خانوادگی-در-روز-جهانی
۴ تیر ۱۴۰۰، ۱۵:۲۱
همايش پياده‌روی خانوادگی در روز جهانی المپیک برگزار می‌شود

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت؛ روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، "امیر محسنی" با اشاره به روز جهانی المپیک گفت: المپیک رویداد منحصر به فرد و بلند آوازه ترین رویداد ورزشی است که تمام جوامع و ورزشکاران دنیا را در یک زمان گرد هم می آورد. همزمان با روز جهانی المپیک هزاران شهروند در شهرها و کشورهای مختلف دنیا برای گرامیداشت این روز بزرگ و با هدف ایجاد تحرک و تاکید بر روحیه برابری و برادری در کنار یکدیگر قرار می گیرند.

وی با بیان اینکه این رویداد امسال ۷۳ ساله شد، افزود: روز المپیک به منظور ایجاد برنامه عملیاتی ورزش و آموزش است و هدف آن جمع آوری مردم در سطح هر چه گسترده تر در جهان برای تحرک و کسب تجربه و اهمیت به ارزش های المپیک یا به عبارتی برتری، دوستی و احترام است. پرچم و نماد المپیک مظهر اتحاد ۵ قاره و تجمع قهرمانان سراسر نقاط جهان در بازی های المپیک است که به رعایت اصل دوستی به مسابقه های برابر و صادقانه می پردازد. از این رو سازمان ورزش، همزمان با روز جهانی المپیک با توجه به محدودیت های کرونایی و رعایت پروتکل های بهداشتی، همایش پیاده روی را در پایتخت برگزار کرد.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران با بیان اینکه همايش پياده روي خانوادگي توسط مناطق ۲۲گانه بصورت متمركز در شهر تهران برگزار شد، اظهار کرد: این همایش بزرگ در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه ۲ و ۳ تیرماه و در مسافت بیش از ۲ کیلومتر برگزار شد. این در حالی است که در این همایش به شرايط مناسب به لحاظ ترافيک، گنجايش جمعيت و رعایت فاصله فیزیکی نیز توجه ویژه ای شد.

محسنی با اشاره به اهداف برگزاری این همایش تصریح کرد: توسعه و گسترش پیاده روی در بین شهروندان شهر تهران، گرامیداشت روز جهانی المپیک، ارتقاء سطح سلامت، نشاط و شادابی جامعه شهری و همچنین معرفی و آمادگی شهروندان از جبنش المپیک از جمله موضوعات برگزاری این همایش خانوادگی بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha