کد خبر: هماهنگی-مدیریتی-یکی-از-دستاوردهای-بی-ب
۱۹ اسفند ۱۳۹۹، ۱۷:۵۲

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت به نقل از  وبدا همایش تبیین برنامه نوروزی تشدید گام چهارم بسیج ملی طرح شهید سلیمانی با حضور دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین، برخی از معاونان وزارت بهداشت و روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور به صورت ویدئو کنفرانس در این وزارتخانه برگزار شد.

دکتر شاهین محمدصادقی رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور ضمن تشکر از کادر بهداشت و درمان کشور که در دوران شیوع کرونا زحمات بسیاری را متحمل شدند به همکاری بسیار مطلوب استانداران در اجرای مرحله نخست طرح سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: به سهم خود از زحمات دکتر نمکی به عنوان فرمانده رزم در دوران کنونی و همکارانشان قدردانی می کنم. یکی از دستاوردهای بی بدیل وکم نظیر این طرح هماهنگی مدیریتی در کشور بود که بسیاری به احترام نام شهید سلیمانی پای کار آمده و بدون هیچ دریافتی زحمات بسیاری را متحمل شده و اقدامات گسترده ای را انجام دادند.

وی ادامه داد: اگر این طرح و اقدامات مدیریتی جناب دکتر نمکی نبود و پروتکل های موجود اعمال نمی‌شد امروز ما بیش از 60 هزار نفر از هموطنان دیگر خود را از دست می دادیم و بیش از یک و نیم میلیون نفر دیگر هم باید بستری می شدند که این امر هم برای اعتبار نظام و هم سلامت مردم مناسب نبود و بار سنگینی را بر دوش کشور می‌گذاشت.

بسیج اقشار را به کار بگیریم تا کار تسهیل شود

دکتر محمدصادقی با بیان اینکه همه این سیاست ها و اقدامات سبب شد که از هزینه های سنگین جلوگیری شود، عنوان کرد: در این مرحله براساس سیاست های موجود یک رویکرد نسبتا جدید ارائه خواهد شد و آن استفاده از همه توان وظرفیت بسیج است، در بسیج بیش از 20 قشر وجود دارد که در این مرحله از تمام ظرفیت آنها بهره مند خواهیم شد چراکه حضور آنها کار را تسهیل می کند، سطح توقع خود را در این مرحله باید بالا ببریم؛ وقتی بسیج اصناف قرار است در این طرح وارد شود، رعایت پروتکل ها در بازار و اماکن انسانی رهگیری و رصد خواهد شد.

رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور در پایان گفت: اگر دانشگاهی برای انجام تست ها نیرو کم داشته باشد دانشجویان گروه های مختلف پزشکی و پرستاری با تعلیم 24ساعته این کار را انجام خواهند داد. در این طرح از تمام ظرفیتهای نیروهای مسلح اعم از ارتش، نیروی انتظامی و سپاه استفاده خواهیم کرد. امیدواریم بتوانیم تحول بزرگی را شاهد باشیم تا به یاری خدا و با توسل به روح شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی نوروز پیش رو را به نوروزی امن تبدیل کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha