کد خبر: هلال-احمر-با-ارزش-ترین-خدمات-را-در-ایام
۲۱ دی ۱۳۹۹، ۷:۵۸
هلال احمر با ارزش ترین خدمات را در ایام کرونا داشت

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی هلال احمر خراسان رضوی،آیت الله علم الهدی  در آیین رزمایش مواسات و همدلی و اهدای بسته های معیشتی جمعیت هلال احمر اظهار کرد : جمعیت هلال احمر همچون گذشته در خصوص بیماری کرونا در قرارگاه مواسات و همدلی و توزیع  بسته های معیشتی و بهداشتی همراهی و اقدامات بسیار خوبی داشته است.

امام جمعه مشهد گفت : آنان که در طرح رزمایش مواسات و این قرارگاه فعالیت داشتند به عشق عترت و اهل بیت و ولایت بود و این حرکتهای خالصانه در سایه حجت امام زمان(عج) انجام گرفته و بابرکت است.

آیت الله علم الهدی افزود: رزمایش مشترک جمعیت هلال احمر و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) بسیار بابرکت است و خراسان رضوی از جمله بیشترین آسیبها را در ماجرای کرونا و با قطع حضور زائران متحمل شده است.

وی افزود: در استان و در مشهد حدود 37 هزار نفر بیکار شدند و برخی بازاریان و اصناف آبرومند شهر بشدت متضرر شدند و این اقدامات حمایتی باید تداوم داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی همچنین با تقدیر از غربالگری و سایر خدمات جمعیت هلال احمر در مقابله با کرونا گفت: عزیزان هلال احمر با اخلاص مجاهدانه ای از ابتدای کرونا تاکنون در عرصه و میدان بودند و اینک هم با همراهی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) این مجموعه ها در استان درحال خدمت هستند.

وی افزود: این خدمات در دادرسی مردم و محرومان بسیار موثر است و خوشبختانه همزمان چنین طرحهایی در شهرهای دیگر استان مانند سبزوار به موازات هم در حال اجراست.

به گفته امام جمعه مشهد تا زمانیکه این نگرانی کرونا در میان مردم هست می بایست این دستگیری ها هم تداوم داشته باشد

درخاتمه این آیین نیز از چهار نفر از داوطلب منتخب جمعیت هلال احمر خراسان رضوی تجلیل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha