کد خبر: هفته-دولت-فرصتی-مغتنم-برای-اعتمادزایی
۴ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۵۳
هفته دولت فرصتی مغتنم برای اعتمادزایی و امیدآفرینی بین افراد جامعه است

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ فتح اله حقیقی در جمع خبرنگاران استان، با تاکید بر لزوم استفاده از فرصت هفته دولت از سوی همه دستگاه‌های اجرایی، اظهار داشت: مدیران نباید از رسانه ها دوری کنند و وظیفه دارند پاسخگوی اصحاب رسانه و آگاهی رسانی به جامعه باشند.

وی با اشاره به خدمات شهدای دولت، تصریح کرد: آثار این خدمتگزاران هنوز هم در کشور باقی است و هفته دولت فرصتی است تا به پاس تعهد و خدمات صادقانه و خالصانه شهیدان رجایی و باهنر به مردم، از همه اقدامات و تلاش‌های دولت‌ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی قدردانی کرده و همه دستاوردهای ارزشمند آنان در توسعه و آبادانی کشور را با مردم درمیان بگذاریم.

حقیقی افزود: همه مدیران و مسوولان در دولت خدمتگزار تدبیر و امید که به واسطه انتخاب آگاهانه مردم سکان اداره کشور را در سالهای اخیر به دست داشته، همواره کوشیده‌اند قدردان مردم فهیم کشور بوده و خدمات ارزشمندی ارائه کنند.

استاندار زنجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت بویژه شهیدان رجایی و باهنر، گفت: هفته دولت را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم کشور و استان زنجان که علیرغم محدودیت های فراوان و افزایش دشمنی استکبار خدمات شایانی به مردم ارائه نموده‌اند تبریک عرض کرده و توفیق و سربلندی همگان را در تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و ادامه راه شهیدان سرافراز، از درگاه خداوند متعال مسألت می‌کنم.

گفتنی است؛ طی هفته دولت امسال ۶۹ پروژه اقتصادی با رشد ۱.۲۸ درصدی نسبت به هفته دولت سال قبل بهره‌برداری یا کلنگ زنی می‌شود و شمار پروژه های عمرانی استان در سال جاری نیز با ۵۲.۴۳ درصد رشد نسبت به سال قبل به ۹۲۵ پروژه رسیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha