کد خبر: هفتمین-دوره-انتخابات-هیات-مدیره-سندیک
۲۳ شهریور ۱۳۹۹، ۱۶:۱۵
هفتمین دوره انتخابات هیات مدیره سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی سازمان نظام پزشکی،دکتر عباس کبریایی زاده در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی سازمان نظام پزشی ؛ با اشاره به این که سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران یکی از قدیمی ترین سندیکاهای صنعتی است؛ بیان کرد: این سندیکا سالیان متمادی با انجمن داروسازان ایران بصورت مشترک فعالیت می کرد و در اوایل دهه هشتاد فعالیت خود را بصورت مستقل آغاز کرد.

وی با اشاره به این که اولین دوره انتخابات این سندیکا در سال 84 انجام شد؛ افزود: هفتمین دوره انتخابات هیات مدیره سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران روز چهار شنبه 26 شهریورماه جاری ساعت 15 با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد .

وی ادامه داد: 117 شرکت داروسازی عضو این سندیکا بوده که تولید کننده اشکال مختلف دارویی در کشور هستند و بالغ بر 97 درصد نیازهای دارویی و بهداشتی کشور را تولید می کنند.

کبریایی زاده رفع نیازهای دارویی کشور را توسط شرکت های داخلی از جمله قابلیت های پس از انقلاب دانست و گفت: اساتید و بزرگان زیادی مانند مرحوم دکتر شفیعی سال های متمادی بنیان دارویی کشور را بنا نهاده که یاد و خاطره آنان همواره گرامی است و هیات مدیره سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران نیز از بین پیشکسوتان این حوزه که مقبولیت اجتماعی؛ حرفه ای و سیاست مدیریتی دارند؛ انتخاب می شوند.

نایب رئیس سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران با اشاره به این که پیشکسوتان این عرصه در سیاستگذاری نظام سلامت و حوزه دارویی کشور همواره حضور داشته اند؛ تصریح کرد: اگر چه سندیکا عضو سازمان نظام پزشکی نیست اما بازوی مشورتی قوی برای این سازمان بوده و همین جا مراتب تشکر خود را از نظام پزشکی اعلام می کنم.

به گفته وی 23 نفر برای عضویت در هیات مدیره سندیکا کاندید شده اند که از میان آنها 7 نفر به عنوان اعضای هیات مدیره و یک نفر به عنوان بازرس انتخاب خواهد شد و یک نفر از هر 117 شرکت دارویی با داشتن معرفی نامه رسمی و کارت بازرگانی می تواند در انتخابات روز چهارشنبه شرکت کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha