کد خبر: هشتگ-سیستانی-و-الحشد-دو-نعمت-برای-عراق
۲ مرداد ۱۳۹۹، ۱۷:۴۴
هشتگ «سیستانی و الحشد دو نعمت برای عراق» راه اندازی شد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری سلامت به نقل از العالم،این هشتگ به مناسبت دیدار مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق با مقام معظم رهبری راه اندازی شد.

ضحی نوشت: قسم به خدا اگر کشته شوم سپس مرا آتش بزنند و خاکسترم را به هوا بدهند و این کار را هزار بار تکرار کنند هرگز تو را ترک نمی کنم ای پسر فاطمه، ای مرجع من، ای سید علی حسینی خامنه ای.

دیگری نوشت: آیت الله سیستانی و الحشد الشعبی نعمتهایی عظیم برای عراق هستند که باید حفظ شوند. شخص دیگری نوشت: ای رهبر عزیز تو بزرگترین نعمت الهی هستی. صفحه خامنه ای اصیل نوشت: هوای من سیستانی، ولایتم خامنه ای، جهادم عراقی است و با قلمم از قهرمانان مقاومت حمایت می کنم. دیگری نوشت: شهیدان سلیمانی و المهندس اصحاب حسین و نشانه هایی شگفت انگیز بودند. ایلیا ایلیا نوشت: پوزه استکبار را به خاک بمالید که می خواهد میان ما اختلاف ایجاد کند. علی رضا نوشت: من یک داوطلب در مرکز لجستیک الحشد الشعبی هستم. از سوی خداوند نعمتی برای حفظ مردم عراق آمده که به فضل آن کرامت این سرزمین حفظ شد. یقین نوشت: آمریکا می خواهد الحشد الشعبی منحل شود چرا که از ارتشهای عقیدتی می ترسد.   محمد ابو خوله نوشت: هر که باشی از خاک هستی.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha