کد خبر: هراس-جمهوری‌خواهان-آمریکا-از-برگ-برند
۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۷:۴۶
هراس جمهوری‌خواهان آمریکا از برگ برنده تهران در مذاکرات وین

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت به نقل از خانه ملت، عادل نجف زاده در خصوص اهداف پشت پرده بسته تحریمی جمهوری خواهان کنگره آمریکا علیه ایران، گفت: بدون شک کشورمان امروزه قدرت برتر و کنشگر جدی منطقه است لذا شاهد انجام اقداماتی ضدایرانی از سوی آمریکا همزمان با برگزاری مذاکرات وین هستیم.

نماینده خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع جمهوری خواهان کنگره در تلاش است گفتگوهای برجامی را تحت تاثیر بگذارد زیرا به خوبی می دانند برگ برنده مذاکرات در دستان ایران قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه قانونگذاران آمریکایی باید بدانند هیچ اقدامی نمی تواند مسیر ایران در مذاکرات را تغییر دهد، ادامه داد: به عبارتی امروزه دنیا به این نتیجه رسیده ایران قدرتمند می تواند از مسیر سخت تحریمی عبور کند و بر این اساس امروزه شاهد خودکفایی در عرصه های مختلف هستیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: در این میان باید یادآور شد مجلس شورای اسلامی نیز با تصویب قانون اقدام راهبردی از تحت تاثیر قرار گرفتن متن مذاکرات جلوگیری کرده است.

عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان غربی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنابراین باید اذعان کرد تدوین بزرگترین بسته تحریمی علیه کشورمان هیچ کارایی نخواهد داشت زیرا این سیاست در گذشته نیز شکست خورده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha