کد خبر: هدیه-دانشگاه-علوم-پزشکی-مشهد-به-خبرنگا
۵ شهریور ۱۳۹۹، ۹:۰۹
هدیه دانشگاه علوم پزشکی مشهد به خبرنگاران

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  وبدا، دکتر سید محمدحسین بحرینی در دیدار با حسن گوهرپور سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری، مجتبی محمودی مدیر خانه مطبوعات و عباس محمدیان رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی افزود: در راستای حمایت از اصحاب رسانه می‌توان با حذف هزینه فرانشیز، موضوعات ‌درمانی خبرنگاران فعال را پیگیری و انجام داد.

براساس این گزارش در این دیدار در خصوص ساز و کار اجرایی این تسهیلات، مقرر شد کارت ویژه‌ای برای ارائه تسهیلات و بهره‌مندی خبرنگاران از تمام خدمات تخصصی و فوق تخصصی تعدادی از درمانگاه‌های مشهد با همکاری روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آماده و در اختیار آنان قرار گیرد.

مخاطرات و شیوه‌های اطلاع‌رسانی بهینه در دوران کرونا، تشکیل هیات اندیشه ورز رسانه‌ای حوزه بهداشت و درمان، معرفی برخی پزشکان حامی رسانه، آزمایش‌های ادواری فصلی اصحاب رسانه از جمله موضوع‌های مطرح در این نشست صمیمانه بود.

در این دیدار مقرر شد تفاهمنامه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و بیمه سلامت به اصحاب رسانه خراسان رضوی بین اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، خانه مطبوعات، بسیج رسانه و دانشگاه علوم پزشکی مشهد، سازمان نظام پرشکی مشهد و بیمه سلامت خراسان رضوی به مناسبت هفته دولت منعقد شود.

تجلیل از رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد و مدیر روابط عمومی این نهاد مقارن با روز پزشک نیز در این دیدار انجام شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha