کد خبر: هدفمند-کردن-منابع-حوزه-سلامت-اقدام-موث
۲۷ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۵۸

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی سازمان بیمه سلامت،امیر شیر توماج گفت : سازمان بیمه سلامت ایران با توجه به هدف خود مبنی بر حفاظت مالی و حمایت از حقوق بیمه شدگان کارهای بسیارمهمی را انجام داده است که منجر به رضایتمندی قشر محروم جامعه شده است .

فرماندار شهرستان آق قلا اظهار داشت : حمایت از محرومین جامعه و خدمت رسانی به این اقشار به خصوص در امر کاهش پرداختی‌ها ، در نگاه مردم بسیار شایسته و مثبت ارزیابی می شود .

وی با اشاره به اینکه هم اکنون با روند روبه رشد و مثبت در اجرای برنامه نسخه نویسی الکترونیک ، استحقاق سنجی و کاهش کاربرد دفاتر بیمه مواجه هستیم، گفت : این امر خود گویای تلاش مسئولین سازمان بیمه سلامت ایران در اجرای پروژه های بزرگ الکترونیکی است.

توماج افزود : هدفمند کردن منابع حوزه سلامت برای حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه و کمک به بهبود وضعیت معیشت افراد از اقدامات موثر سازمان بیمه سلامت بوده که جای تقدیر دارد .

فرماندار شهرستان آق قلا بیان کرد : طرح مشوق های بیمه ای هم با رویکرد ارتقا، سلامت و گسترش خدمات پیشگیرانه جهت  بیمه شدگان تحت پوشش سازمان بیمه سلامت برای اولین بار در این استان به زودی در شهرستان آق قلا اجرایی می‌شود .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha