کد خبر: نیروی-زمینی-ارتش-در-تمامی-حوادث-پا-در-رک
۲ مرداد ۱۳۹۹، ۲۰:۴۹
نیروی زمینی ارتش در تمامی حوادث پا در رکاب است

به گزارش  گروه سیاسی خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری در دهمین جشنواره مالک اشتر که همزمان در تهران، قرارگاه‌های منطقه‌ای و اراشد نظامی ارتش در استان‌های فارس و اصفهان بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد گفت: نیروی زمینی ارتش اساس فرماندهی خود را بر سه اصل، ولایت مداری، عدالت محوری و شایسته سالاری استوار کرده است.

وی با اشاره به حضور موثر و جهادی نیروی زمینی ارتش در دوران دفاع مقدس، بعد از آن در برقراری امنیت در مرزها و اینک نیز در مرزهای غرب، جنوب و شرق کشور و این روزها در مقابله با ویروس منحوس کرونا، افزود: این نیرو در حوزه مقابله با ویروس کرونا از همان روز اول روحیه آفندی داشته و با اجرای رزمایش‌های مختلف به جایگاه ممتازی دست یافته است به نحوی که مجموعه بهداشت و درمان نزاجا دوشا دوش وزارت بهداشت و درمان، در گستره ی عظیم با 28 بیمارستان ثابت و تعداد قابل ملاحظه‌ای بیمارستان سیار حضور داشت و برپایی نقاهتگاه 2 هزار تخت خوابی در تهران گوشه ای از اقتدار این نیرو بود.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری به دستاورد های ناوگان بالگردی هوانیروز اشاره کرد و اظهار داشت: امروز هوانیروز ارتش به دستاورد های مهمی در حوزه ارتقاء برد موشک ها، ساخت و تولید دوربین های دید در شب، بازآماد و بسیاری فناوری‌های دیگر دست یافته که در نوع خود بی بدیل است .

وی همچنین به نگهداری موفقیت آمیز تجهیزات و ادوات در نیروی زمینی ارتش اشاره کرد و افزود: نگهداری ادوات زرهی، توپخانه ای و سایر تجهیزات یک مقوله بسیار مهم است که بحمدالله نیروی زمینی ارتش در این زمینه نیز بسیار موفق عمل کرده است و همچنین امروز این نیرو در حوزه تحرک به جایگاه مطلوبی دست یافته و از هر حیث آماده و پا در رکاب است.

امیر سرتیپ حیدری به قدرت دفاعی و آمادگی رزمی نیروی زمینی ارتش اشاره کرد و گفت: نیروی زمینی ارتش به گونه‌ای خود را مهیا ساخته است تا در صورت نیاز، رزم نزدیک زمینی را در رکاب ولایت به نحو خیره کننده‌ای به دشمن تحمیل کند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: امروز نیروهای مسلح قدرتمند جمهوری اسلامی تحت امر ولایت بر منطقه حاکم هستند، دشمن باید بداند با وجود این قدرت الهی (قدرت ولایت) جایگاهی در خلیج فارس، دریای عمان و جغرافیای این منطقه ندارد، آثار بیرون راندن آنها هم با عنایت خداوند هویدا شده است.

وی در پایان گفت: آنچه که ما را به این قدرت رسانده این است که صراط مستقیم و مجسم خود را وجود مبارک ولایت امر مسلمین (ولایت فقیه) دانسته و بصورت محض از ایشان فرمانبرداری می‌کنیم، خداوند نیز به ما عنایت ویژه خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha