کد خبر: نگران-باز-ماندن-در-مترو-نباشید
۳ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۵۰

به گزارش خبرنگار شهری طبنا (خبرگزاری سلامت) فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران ، در رابطه با برنامه‌های مترو جهت خدمت‌رسانی بیشتر به مسافران اظهار داشت: خوشبختانه از ابتدای مهر سرفاصله حرکت قطارها به سه و نیم دقیقه رسید و این در حالی است که در شرایط تحریم و مشکل تأمین قطعات و تجهیزات توانسته‌ایم به این موضوع دست یابیم.

وی افزود: در تلاش هستیم که به زودی این سرفاصله حرکت را 30 دقیقه دیگر کاهش دهیم و به سه دقیقه برسانیم که از سه ماه پیش برنامه‌ریزی‌ها جهت خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان برای پاییز و بازگشایی مدارس انجام گرفت و بسیاری از قطعات مورد نیاز را که پیش از این از خارج از کشور تهیه می‌کردیم موفق شدیم از شرکت‌های داخلی بهره‌مند شویم و قطعات را تأمین کنیم.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران با اشاره به اینکه به افزایش قطعات و خطوط مترو سرفاصله حرکت قطارها کاهش یافته و ازدحام جمعیت در مترو کمتر شده است گفت:‌روزانه 2100 حرکت قطار در مترو تهران داریم و 140 قطار در حال تردد در ساعات مختلف است.

نوبخت گفت: همچنین مترو 845 پله برقی دارد که در این شرایط تحریم اینکه بخواهیم هر روز آنها را برای آماده به کار بودن بررسی کنیم اقدام مؤثری است البته اکنون سه پله برقی در ایستگاه امام (ره)، باقری و ارم سبز دچار مشکل شده که اقدامات لازم جهت تعمیر آن در دستور کار است.

وی در مورد مشکلی که هفته پیش در مورد یکی از درهای مترو پیش آمده بود و مسافران کلیپی در این زمینه در فضای مجازی منتشر کرده بودند،‌گفت: این مشکل اصلاح شد و به دلیل محدودیت در تأمین نوعی قطعه یدکی بروز یافته بود که برطرف شدو دیگر مسافران نگران بروز چنین حوادث مشابهی نباشند.(فارس)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha