نگرانی از بابت ستاد مدیریت بحران وجود ندارد/معبری به نام شهید ابومهدی المهندس نام گذاری شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت و به نقل از معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران محسن هاشمی در پایان دویست و شصتمین جلسه شورا و در جمع خبرنگاران با اشاره به موضوع مدیریت بحران پایتخت به واسطه قانون جدید در این حوزه گفت: ستاد مدیریت بحران شهرداری تهران فعال است و مرتب جلسه دارد و من حتی در چندین جلسه این ستاد شرکت کردم.

وی ادامه داد: ما نگرانی از این بابت نداریم و تا ابلاغ آیین نامه جدید باید بگوییم آیین نامه قبلی پا برجاست و جلسات این ستاد بر طبق آیین نامه قبلی و با دستور وزیر کشور برگزار می شود.

هاشمی در ادامه و در ارتباط با استعفای حجت نظری از اعضای شورای اسلامی شهر تهران گفت: همانطور که قبلا گفتم آقای نظری استعفای رسمی به من ندادند و تنها نامه ای داده بودند که بر طبق آن من نامه را در هیات رییسه مطرح کردم و قرار شد آقای امینی با آقای نظری دیدار و مذاکره داشته باشند و بر اساس گزارش آقای امینی مقرر شده هیاتی غیر از آقای امینی نیز با آقای نظری مذاکره کنند.

وی افزود: بنده هنوز استعفای رسمی آقای نظری را ندیدم و امروز به من گفتند که در کارتابل است. من به محض مشاهده نامه آن را در هیات رییسه بعدی در روز یکشنبه مطرح خواهم کرد و تصمیم گیری خواهد شد.

هاشمی همچنین در خصوص غیبت های اعضای شورا نیز گفت: غیبت اعضای لزوما به معنای استعفا نیست و اعضای می توانند مرخصی بگیرند.

وی در تشریح مصوبات جلسه امروز گفت: جلسه امروز عمدتا به بررسی پرونده باغات اختصاص داشت و بررسی نام گذاری معابر که از مهمترین آنها نام گذاری معبری به نان شهید ابو مهدی المهندس بودکه به تصویب رسید.

وی همچنین افزود: امروز رابط شورایاری منطقه 3 نیز گزارش خود در خصوص این منطقه را ارائه دادند و مشکلات منطقه 3 را بیان نمودند . روند کار در خصوص گزارش شورایاری ها نیز به این صورت است که مشکلات مطرح شده به ستاد شورایاری ها ابلاغ می شود و این ستاد موضوعات را باید پیگیری کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha